یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه استان زنجان از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سپهری بر ضرورت اطلاع رسانی از رویدادها، فعالیت ها و برنامه های حوزه علمیه زنجان در رسانه حوزه و استفاده از ظرفیت های این رسانه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی سپهری مدیر حوزه علمیه استان زنجان امروز با حضور در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه از بخش های مختلف آن از جمله خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه بازدید کرد و در ادامه در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته مسئول این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سپهری در این نشست به ضرورت اطلاع رسانی از رویدادها، فعالیت ها و برنامه های حوزه علمیه زنجان در رسانه حوزه اشاره کرد و گفت: در جمع طلاب استان زنجان علاقه زیادی برای انجام فعالیت‌های هنری و رسانه ای وجود دارد و باید از این ظرفیت برای حوزه استان استفاده شود.

وی خواستار برگزاری دوره های آموزش رسانه برای طلاب زنجانی شد و افزود: ما باید از ظرفیت خبرگزاری حوزه برای آموزش به این طلاب استفاده کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان در گذشته قطب دینی شمال غرب کشور بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان زنجان ۸ مدرسه علمیه با بیش از هزار طلبه وجود دارد.

وی تصریح کرد: اگر نتوانیم نقاط قوت خود را منعکس کنیم، دشمن به صورت گسترده‌تر خلاف واقعیت را انتشار می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه نیز در این نشست با بیان برخی از فعالیت های رسانه حوزه در سخنانی گفت: برای استان زنجان نیازمند نیروهای توانمند خبری هستیم.

خاطرنشان می شود: در ادامه این نشست بر موضوعات متعدد دیگری از جمله، ارتباط مرکز مدیریت زنجان با روحانیون و طلاب خارج از زنجان، رویکرد طلبگی در ارائه اخبار، ایجاد بانک اطلاعاتی، پوشش تمام اتفاقات مراکز مختلف حوزوی به صورت متوازن، دیدار با اساتید و پیشکسوتان حوزه، و ... تأکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha