دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غلامحسین اصغری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌ غلامحسین اصغری پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی، مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌ غلامحسین اصغری پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

"یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی"

خبر رحلت عالم عارف و استاد حوزه علمیه، حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای شیخ غلامحسین اصغری (رضوان‌الله علیه) موجب تأثر گردید.

ایشان عالم وارسته‌ای بودند که سالیان سال اندوخته‌های علمی و عملی خود را در طبق اخلاص نهاده و با بذل عنایت تمام و سعی و تلاش فراوان در مسیر تربیت طلاب و مبلغین علوم و معارف اسلامی به مجاهدت پرداختند.

اینجانب مصیبت فقدان این شخصیت ممتاز را به مجامع روحانی و عموم ارادتمندان آن مرحوم و بالاخص خاندان گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و مراتب مواسات و هم دردی خود را اعلام می‌دارم و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و رضوان و جهت بازماندگان صبر و اجر بی‌پایان مسألت می‌نمایم.

صفدر محمدی
مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میرکاظم مرتضی زاده IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    مرحوم حاجی آقا اصغری یکی از روحانیون مردمی و مهربان بود که عمر شریفشان را در جهت اعتلای کشور و پیگیر مطالبات بحق مردم گذراندد و جایگاه خاصی در بین مردم داشت و نام نیکش هرگز از یادها پاک نخواهد شد و امیدوارم جانشین آن مرحوم ، فرزند بزرگوارش حجه السلام مجتبی اصغری ادامه دهنده راهش باشد