دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ورزقان گفت: میدان اقتصادی کشور توسط عوامل نفوذی در سال‌های گذشته مین گذاری شده، اما امروز با تلاش دولت، مین‌ها یکی پس از دیگری برداشته و مشکلات در حال حل شدن است، از این رو انتظار داریم در شهرستان ورزقان نیز مصوبات و تصمیم گیری‌های دولت در سفره مردم نمایان شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان، روز گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان اظهار داشت: با توجه به اهمیت رشد تولید در کشور، رهبر معظم انقلاب امسال را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند که بایستی همه در حد توان برای تحقق شعار سال تلاش و همکاری کنند.

وی افزود: تا امروز در شهرستان ورزقان جلساتی در مورد مهار تورم و رشد تولید برگزار و تصمیماتی اتخاذ گردیده، ولی متاسفانه عملیاتی نشدند، بنابراین ضروریست برای رشد تولید که اشتغال آفرینی را نیز در پی خواهد داشت از سوی مسئولان امر پیگیری جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام پورمحمد با بیان اینکه دولت مشکلات را یکی پس از دیگری حل نماید، گفت: میدان اقتصادی کشور توسط عوامل نفوذی در سال‌های گذشته مین گذاری شده، اما امروز با تلاش دولت، مین‌ها یکی پس از دیگری برداشته و مشکلات در حال حل شدن است، از این رو انتظار داریم در شهرستان ورزقان نیز مصوبات و تصمیم گیری‌های دولت در سفره مردم نمایان شود.

عدم دسترسی برخی روستاهای ورزقان به تلویزیون ملی در آینده نزدیک باعث ایجاد آسیب‌های اجتماعی خواهد شد

امام جمعه ورزقان از وضعیت آنتن دهی کانال‌های تلویزیونی در برخی روستاهای این شهرستان انتقاد کرد و یادآور شد: متاسفانه آنتن دهی کانال‌های تلویزیونی در منطقه ارسباران قابل قبول نیست و باعث بروز مشکلات فرهنگی و اجتماعی مختلفی شده است، لذا انتظار داریم مسئولین نسبت به تقویت شبکه آنتن دهی تلویزیونی این روستاها بیش از پیش تلاش کنند.

حجت الاسلام پورمحمد از کم توجهی به بخش کشاورزی شهرستان نیز انتقاد کرد و یادآور شد: متاسفانه تاکنون در راستای توسعه و مکانیزاسیون کردن کشاورزی کاری صورت نگرفته و کشاورزان را با مشکلات مختلفی روبرو کرده است، که انتظار داریم مسئولان مربوطه به جد پیگیر موضوع باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha