شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ولی صمصامی

حوزه/ امام جمعه وحدتیه گفت: پیروی از مکتب امام خمینی (ره)، ضامن عزت ملی و شرافت بین المللی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام ولی صمصامی امام جمعه وحدتیه امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با تسلیت سالگرد رحلت جانسور حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: مکتب امام(ره)، سرمایه‌ای است که ملت ایران با در دست داشتن این سرمایه، توانسته است گذرگاه‌های دشواری را طی کند و در مقابل سنگین‌ترین توطئه ها ایستادگی کند.

وی افزود: در طول این سال‌ها، علیه ملت ایران توطئه‌های مختلف نظامی، امنیتی، اقتصادی، تبلیغاتی، سیاسی فراوان بوده و ملت ایران به برکت مکتب امام(ره)، در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کرده است.

امام جمعه وحدتیه با بیان اینکه پیروی از مکتب امام خمینی(ره)، ضامن عزت ملی و شرافت بین المللی ملت ایران است، گفت: مکتب امام(ره) یک راهنمای نظری و عملی است که کشور و ملت را به عزت و پیشرفت و عدالت می‌رساند.

حجت الاسلام صمصامی اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته، عملاً هم همین بوده، یعنی هر جا توفیق پیدا کردیم، جایی بود که به توصیه‌های امام(ره) جامه عمل پوشاندیم.

وی عقلانیت، معنویت و عدالت را سه بُعد اصلی مکتب امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: مکتب امام(ره) یک بسته کامل و مجموعه دارای ابعاد است و این ابعاد را باید با هم دید و با هم ملاحظه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha