سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مرقد امام

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جم گفت: همزمان با سی‌ و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) حدود ۳۰۰ زائر از این شهرستان به مرقد امام راحل (ره) اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ محمد خلیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جم امروز در مراسم بدرقه زائرین حرم امام خمینی(ره) گفت: همزمان با سی‌ و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) حدود ۳۰۰ زائر از این شهرستان به مرقد امام راحل (ره) اعزام می‌شوند.

وی اعلام کرد: این زائران با هفت دستگاه اتوبوس، از نقاط مختلف شهرستان و حوزه های مقاومت بسیج راهی بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و در بین راه به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرم مطهر احمد بن موسی و مسجد جمکران می‌روند.

خلیلی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد امام(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی از جمله هدف‌های حضور زائران در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) است.

وی اظهار کرد: امسال در سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی دو جنبه قابل توجه است که از این رو برنامه‌ریزی لازم برای اعزام زائران به مرقد در راستای تجدید میثاق و بیعت با امام راحل و همچنین برگزاری آئین بزرگداشت در شهرستان تدارک و برنامه‌های خوبی برای حضور اهالی ولایت مدار و انقلابی در کلیه مساجد روستاها با همکاری پایگاه های مقاومت، شورا ها و دهیاری ها قبل از اذان ظهر با اقامهٔ مجلس و محفل قرائت قرآن به یاد امام(ره) و نیز مراسم محوری سالگرد در مسجد امام خمینی(ره) شهر جم پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم نیز گفت: شاخصه خط امام خدا باوری، تقوا و تدین، اخلاص و امیدآفرین بود.

وی افزود: امام(ره) با توکل به خدا تمام معادلات غلط طاغوتی عصر حاضر را به هم ریخت و احکام الهی و اسلامی را بنیان گذاشت.

امام جمعه جم ابراز داشت: وظیفه همه‌ ما مریدان و عاشقان خمینی، اطاعت و پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه و راه اوست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha