یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام گرمابی، عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ نماینده طلاب سبزوار و خوشاب گفت: امروز بزرگترین سرمایه امت اسلام، وجود رهبری دانا، فقیهی بزرگ و اسلام شناسی بی نظیر است که در دفاع از انقلاب اسلامی و امت اسلام با مقاومت و ایستادگی، دشمنان را ذلیل و خوار نموده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام ایوب گرمابی به مباحثی پیرامون رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: مکتب امام خمینی (ره)، مکتبی ماندگار و ابدی بوده و ۱۴ خرداد غمی ابدی بر قلب ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: امام راحل، دارای شخصیتی ژرف انگیز بود که جهان را متحیر و ملتی را تا سرحد عزت و مقاومت جهت داد.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب، راه امام راحل عظیم الشأن را راه انبیاء و اولیاء توصیف کرد و اظهار داشت: از شهدای ۱۵خرداد سال ۴۲ تا شهدای دفاع مقدس، از شهدای ترور تا شهدای امنیت، از شهدای مدافع حرم تا شهدای دیانت و سلامت همه و همه به راه امام و اهداف امام راحل ایمان داشته و آن را حجت می دانستند.

نماینده طلاب سبزوار و خوشاب، دستاورد بزرگ امام خمینی (ره) را وحدت و انسجام مردم فهیم ایران اسلامی دانست و ابراز داشت: رمز پیروزی ملت ما به گفته ای امام و رهبری معظم انقلاب وحدت کلمه است.

حجت الاسلام گرمابی به جایگاه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز بزرگترین سرمایه امت اسلام، وجود رهبری دانا، فقیهی بزرگ و اسلام شناسی بی نظیر است که در دفاع از انقلاب اسلامی و امت اسلام با مقاومت و ایستادگی، دشمنان را ذلیل و خوار نموده است.

وی افزود: امروز به فرمان امام خمینی(ره) پشتیبان ولایت فقیه هستیم و همواره بر این امر ثابت قدم خواهیم ماند.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: نباید بگذاریم اهداف امام راحل، تحریف شده و مورد غفلت واقع شود و فقط در یاد و خاطره ها بماند و این کلام، حجت شرعیست که امام فقط و فقط برای حفظ اسلام و عزت مسلمین قیام نمود و با توکل به خدا و اعتقاد و باور مردم، نظام اسلامی را به ثمر نشانید.

نماینده طلاب و فضلای سبزوار و خوشاب، حضور مردم در مراسم سالگرد امام راحل را مغتنم شمرد و ادامه داد: بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه های گوناگون نظام است که همواره موجب یأس و ناامیدی دشمنان و شاد شدن دوستان داخلی می شود.

حجت الاسلام گرمابی در پایان، سخنان هرساله مقام معظم رهبری در مرقد امام راحل را نقشه راه مقاومت و ایستادگی برای رسیدن به قله های سربلندی دانست و گفت: وجود چنین رهبری که حتی یک حرف از سخنان ایشان مغایر با کلام امام راحل عظیم الشأن نیست، لطفی است که خداوند متعال به امت اسلام عطا فرموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha