جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
زنجان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امام (ره)، یگانه شخصیت قرن بود و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان هم زنده خواهد ماند و انقلابی که ایجاد کرد به عنوان اعجاز قرن معروف شد و معرفی جایگاه والای امام راحل، یکی از مصادیق جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر در سخنرانی پیش از خطبه‌های های نماز جمعه زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد با اشاره به اینکه ۱۴ و ۱۵ خرداد مصداق ایام‌الله است اظهار داشت: ابعاد بسیاری از شخصیت و اندیشه‌های ناب امام راحل هنوز ناشناخته مانده است و نگاه متفکران، مورخان و روشنفکران به شخصیت حضرت امام خمینی (ره) این است که تاریخ آینده، ایشان را بهتر خواهد شناخت.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) حقیقت همیشه زنده است عنوان کرد: امام راحل، یگانه شخصیت قرن بود و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه اش هم زنده خواهد ماند و انقلابی که ایجاد کرد به عنوان اعجاز قرن معروف شد و معرفی جایگاه والای امام راحل، یکی از مصادیق جهاد تبیین است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:امام نه تنها در میان نسل‌های نو در ایران اسلامی دوست داران زیادی دارد بلکه در سایر کشورها نیز علاقمندان بسیاری دارد و این نتیجه همان فکر و اندیشه امام است که تاکید داشتند انقلاب اسلامی باید صادر شود.

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه امنیت اقتدار و عزت خود را مدیون امام (ره) هستیم افزود: یکی ازاهداف دشمنان، تحریف جایگاه امام راحل است و در این خصوص نیز بسیار هزینه می‌کنند ومسئله مهم حفظ اندیشه‌های امام (ره) و معرفی شخصیت، مکتب، اهداف امام (ره) مخصوصا برای نسل جوان از مسائل مهم جهاد تبیین به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تاکیدات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در زمینه شناخت و شناساندن بهتر بنیانگذار جمهوری اسلامی اظهار کرد: با شناخت هرچه بیشتر امام راحل دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود برای تخریب ایشان ناکام خواهند ماند.

وی بیان کرد: طبق فرمایشات رهبری راه و هدف ما را همان هدف و مسیر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی است و اگر این مسیر را برویم پیشرفت‌ها روشن و آشکار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه نگاه امام راحل عبادی و الهی بود، تصریح کرد: قطعا دشمنان هرقدر به امام (ره) و نظام حمله کنند عظمت ایشان بیشتر خواهد شد.

وی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند رژیم طاغوت را با نظام جمهوری اسلامی مقایسه کرده و چهره طاغوت را تطهیر کنند، اما نگاه الهی و معنوی که امام (ره) داشتند، دشمنان هیچ زمانی نمی‌تواند آن را خاموش کنند و هرچه به امام (ره) و نظام حمله کنند عظمت این نظام و انقلاب بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام ناصر تصریح کرد: رهبری فرمودند نگذارید ضد انقلاب و دشمنان از انقلاب هویت زدایی کند، نگذارید یاد امام در جامعه کمرنگ شود، نگذارید رگه‌های ارتجاع در جامعه نفوذ کند، دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید، نگذارید جنگ روانی در کشور تاثیر بگذارد، نگذارید دشمنان به شما القا کنند به نام امیدی رسیده‌اید، زیرا دشمنان می‌خواهند ناامیدی را در جامعه ترویج دهد و باید جلوی آن‌ها گرفته شود.

وی ابراز داشت: رهبری به دو نکته امید و صبر در جامعه تاکید فراوان دارند و باید امید آفرینی در جامعه گسترش پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به شخصیت والا و کامل امام راحل گفت: شخصیت امام راحل همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز در توصیف ایشان اشاره فرموده اند، به عنوان یک حقیقت همیشه زنده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی الگوی بسیاری از کشورهایی که در مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند هست افزود: امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که امام و انقلاب او نمونه کاملی برای الهام گرفتن در راستای مقابله با ظلم، استکبار و ابر قدرت‌های جهانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha