دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت‌الله علماء، خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: جهانی شدن اسلام و گسترش آن نتیجه انقلاب اسلامی و مجاهدت های امام راحل و عظیم الشأن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با حضور مردم ولایت مدار به امامت آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در مسجد جامع این شهر برگزار شد. ‌

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: امام خمینی (ره) اسلام را به جهانیان معرفی کرد و موجب شد اسلام جهانی شود.

وی با تبریک میلاد حضرت امام رضا (ع)، به تشریح سیره آن حضرت پرداخت و اظهار کرد: اسلام دینی جامع و کامل است و در آن به تمام مسائل در حوزه های مختلف پرداخته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عمل به آموزه های اسلامی را موجب پیشرفت و بالندگی بشر دانست افزود: ایران اسلامی امروز به یک قدرت در سطح منطقه تبدیل شده و در حوزه های مختلف دفاعی و نظامی پیشرفت های چشمگیری داشته‌ است.

خطیب جمعه کرمانشاه اظهار کرد: استقلال و اقتدار ملت و کشور ایران مرهون بهره گیری از آموزه های اسلامی، رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha