چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
فراخوان «تجربه‌‌نگاری»

فراخوان «تجربه‌نگاری» ویژه اساتید، مبلغان، مشاوران، کنشگران تعلیم و تربیت و طلاب سطح ۳ و ۴ از سوی دبیرخانه همایش بین‌المللی خانواده مقاوم اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دبیرخانه همایش بین‌المللی خانواده مقاوم؛ چالش‌های اخلاقی در جهان متحول با مشارکت انجمن علمی زن و خانواده، فراخوان «تجربه‌نگاری» ویژه اساتید، مبلغان، مشاوران، کنشگران تعلیم و تربیت و طلاب سطح ۳ و ۴ را اعلام کرد.

«تجربه‌نگاری پدران، مادران، همسران و فرزندان موفق از غلبه بر چالش‌های اخلاقی و خانوادگی»، «تجربه‌نگاری مبلغان موفق از غلبه بر چالش‌ها و آسیب‌های اخلاقی»، «تجربه‌نگاری کنشگران عرصه تربیت از مواجهه با چالش‌ها و تهدیدهای تربیتی»، «تجربه‌نگاری مساجد و هیئت‌های مذهبی از چگونگی مواجهه با چالش‌های اخلاقی و خانوادگی»، «تجربه‌نگاری گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مرتبط با خانواده از مواجهه با چالش‌ها و تهدیدهای خانوادگی و اخلاقی» و «تجربه‌نگاری مشاوران و مددکاران فرهنگی و اجتماعی از مواجهه موثر با افراد آسیب‌پذیر» از محورهای این فراخوان هستند.

علاقه‌مندان تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ فرصت دارند تا آثار خود را از طریق پایگاه اینترنتی https://resistantfamily.wfrc.ac.ir/ به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

شایان ذکر است، بنابر اعلام دبیرخانه همایش، از آثار برتر تقدیر به ‌عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha