جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نظام اسلامی با عنایت و نصرت الهی و آموزه‌های امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، محکم و استوار در مسیر آرمان‌ها پیش می‌رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در هم‌اندیشی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی با محوریت سفر استانی رئیس جمهور گفت: نظام اسلامی با عنایت و نصرت الهی و آموزه‌های امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب محکم و استوار در مسیر آرمان‌ها پیش می‌رود.

وی با اشاره به نقش مهم مجلس در حل مسائل و مشکلات کشور و تحقق اهداف توسعه‌ای دولت، گفت: مجلس همواره باید در نزد مردم سالم و سربلند باشد و فراجناحی و ملی فکر و عمل کند.

امام جمعه تبریز ابراز امیدواری کرد با سفر استانی رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان و مصوبات خوبی که در این سفر برای توسعه و پیشرفت استان انجام خواهد شد و همچنین پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی شاهد روزهای بهتری برای مردم استان باشیم.

مهدی اسماعیلی، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی نیز گزارش‌های ارائه‌شده از روند اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور را نویدبخش و امیدوارکننده خواند و گفت: این دستاوردها توفیق جمعی است و نقش بخش‌های مختلف بویژه نمایندگان نباید نادیده گرفته شود.

وی با تاکید بر همگامی و همراهی نمایندگان برای تسریع در اجرای طرح‌های توسعه استان، ابراز امیدواری کرد در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان نیز مصوبات خوبی برای اتمام پروژه‌های مهم استان در نظر گرفته شود.

سایر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز دیدگاه‌های خود را درخصوص روند اجرای طرح‌های توسعه و مصوبات سفر استانی رئیس جمهور ارائه کردند و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز در این خصوص به ارائه گزارش پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha