دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احمد القطان

حوزه/ شیخ احمد القطان رئیس جمعیت «قولنا والعمل» گفت: اندیشه استکبار ستیزی امام خمینی هنوز به قوت خود باقی است؛ چرا که در ذهن هر مستضعفی رسوخ پیدا کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد القطان رئیس جمعیت «قولنا والعمل» لبنان به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) به پایگاه خبری اسلام تایمز گفت: می‌بینیم که اندیشه ایشان همچنان در میان میلیون ها مسلمان وجود دارد و به اهمیت آن پی برده اند. زیرا اندیشه او آزادی بخش، مقاوم در برابر ظلم و بی عدالتی و حامی مظلومان و مستضعفان در سراسر جهان بود، بنابراین میبینیم که انقلاب اسلامی که ایشان بنیانگذار آن بودند، تأثیر زیادی بر ملت های ستمدیده عرب و اسلامی داشته است، مردمی که همواره انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل را به عنوان الگویی برای رهایی از کشورهای مستکبر جهانی قرار می‌دهند. در مورد پابرجایی نقش و تأثیر امام خمینی، همین بس که هر مظلوم و مستضعفی آن را الگو قرار داده تا به آزادی مطلوب خود برسد.

وی افزود: امام خمینی سهم بزرگی در زندگی برادران مظلوم فلسطینی در داخل و خارج از این کشور دارند چرا که فلسطین را محور و قطب نما قرار دادند و این موضوع بی شک در حمایت از فلسطین و مردم آن تاثیر زیادی داشته و دارد. مردم مقاوم فلسطین به اهمیت ایستادگی امام خمینی (ره) در پای آرمان آنها واقف هستند و از آنچه امام راحل انجام دادند بسیار قدردانی می‌کنند.

رئیس جمعیت «قولنا والعمل» در خاتمه گفت: امام خامنه‌ای در تکمیل آرمان امام خمینی (ره) با پیروی از راه و روش ایشان موفق بوده و جمهوری اسلامی ایران را به سوی درخشش بیشتر و دستیابی به دستاوردهای داخلی و خارجی رهنمون شده است. ایران اسلامی با رهبری ایشان مصونیت، قدرت و توان مقابله با مستکبران جهانی را افزایش داده است. حمایت از تمامی جنبش‌های مقاومت در فلسطین و لبنان و ایستادگی در کنار مظلومان در بحرین، یمن و همه جا از رهنمودهای رهبر ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha