پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام میر تاج الدینی

حوزه/ حجت‌الاسلام میر تاج الدینی گفت: امروز خدمت به مردم یعنی ادامه راه امام راحل، لذا باید تمام مسئولان برای رفع مشکلات مردم شبانه روز پای کار بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۱۴خرداد در مراسم سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام (ره) به خدا و هدفش ایمان کامل داشت.

وی افزود: امام با دست خالی قیام را آغاز کرد و سربازانش را آنانی دانست که در گهواره ها و در دامن مادرانشان هستند و چه زیبا تاریخ نشان داد که این کودکان یاران بی نظیر روح الله خمینی (ره) شدن را رقم زدند و چنان به او و مسیرش اعتقاد و اطمینان داشتند که با گذشت سی و چهار سال از نبودش راهش را ادامه می دهند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: راه امام (ره) با رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به عنوان مفسر عملی مکتب امام خمینی(ره) و با همراهی مردم ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی ادامه داد: همه آزادی خواهان جهان مسیر مقاومت و ایستادگی امام خمینی(ره) را دنبال می کنند و امروز شاهد مقاومت از لبنان، یمن و سوریه گرفته تا عراق و کشورهای دیگر که پیام امام (ره) را شنیده اند.

وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) در وصیت نامه خود فرمودند «با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری‏‎ ‎‏امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران‏‎ ‎‏مرخص و به سوی جایگاه ابدی سفر می کنم»، این نشان دهنده آن است که امام راحل راه را برای مردم ترسیم کرده و مردم نیز با همه تحریم ها و مشکلات اقتصادی از راه ایشان چشم پوشی نمی کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به بخش دیگری از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: در وصیت نورانی امام به این بخش اشاره دارد که هر چه هدف بزرگتر باشد تحمل مشکلات و سختی ها نیز بزرگتر است و هدف شما از انقلاب اسلامی مکتب توحیدی و متجلی در مکتب ناب محمدی (ص) است که راه انبیا و اولیا می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی ادامه داد: امروز خدمت به مردم یعنی ادامه راه امام راحل، لذا باید تمام مسئولان برای رفع مشکلات مردم شبانه روز پای کار بیایند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، راه امامین انقلاب، ارزش های فرهنگی و معنوی و دینی و اسلامی را باید ادامه داد. دشمن بداند با تکانه ها و برخی هیجانات مانند کشف حجاب و فرهنگ ابتذال روحیه مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی را از بین نخواهد برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha