شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمدی زاده استاندار بوشهر

حوزه/ استاندار بوشهر با تأکید بر لزوم تسهیل ارتباط مستقیم مردم با مسئولان، گفت: مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید تمام توان و انرژی خود را برای حل مشکلات اقشار مختلف مردمی به کار ببندیم، به‌ویژه در زمینه دیدار بدون واسطه باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر شب گذشته در دیدار چهره به چهره با تعدادی از مردم استان بوشهر، با گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد، اظهار داشت: قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است و تبیین ابعاد مختلف این قیام، امری لازم و ضروری است.

وی با تأکید بر لزوم تسهیل ارتباط مستقیم مردم با مسئولان، خاطرنشان کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید تمام توان و انرژی خود را برای حل مشکلات اقشار مختلف مردمی به کار ببندیم، به‌ویژه در زمینه دیدار بدون واسطه باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.

استاندار بوشهر یادآور شد: تسهیل ملاقات چهره به چهره مردم و مدیران، سبب می‌شود مسئولان، بدون واسطه با معضلات و دغدغه‌های مردم آشنا شده و برای حل آن راهکار ارائه کنند.

در این ملاقات عمومی، ۱۷ نفر از مردم استان بوشهر از شهرستان‌های مختلف، مشکلات خود را در حوزه‌های درمان، مسکن، وام بانکی، اشتغال، آموزش و سرمایه‌گذاری مطرح و استاندار نیز دستورات لازم را به مدیران مرتبط حاضر در جلسه صادر کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha