پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ یکی از ائمه جمعه استان بوشهر با اشاره به اینکه دو رکن اصیل انقلاب اسلامی ایران، مشروعیت و مقبولیت است، گفت: امام خمینی(ره) دو عنصر مردمی بودن و مکتبی بودن را به اوج خود رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه الزهرا(س) شهر کاکی برگزار شد.

حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه بخش کاکی در این مراسم اظهار داشت: مقابله با ابعاد مختلف تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی(ره) از موارد جهاد تبیین است.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، اگر ما حقایقی را که در باب امام و انقلاب گفته شده را تکرار نکنیم، به تحریف‌کنندگان فرصت بیان ناصحیح سیره واقعی امام (ره) را داده‌ایم.

امام جمعه بخش کاکی، با بیان اینکه حضرت امام(ره) دارای ابعاد شخصیتی متعددی بودند، خاطرنشان کرد: امام(ره) سیاستمدار، اندیشمند، فقیه، عارف، رهبر سیاسی و فیلسوف بودند و با نگاه و توجه هم‌زمان به همه این ابعاد وجودی ایشان است که تصویری دقیق از حضرت امام(ره) برای ما شکل می‌گیرد.

حجت الاسلام حسین‌پور، با اشاره به اینکه دو رکن اصیل انقلاب اسلامی ایران، مشروعیت و مقبولیت است، تأکید کرد: امام خمینی(ره) دو عنصر مردمی بودن و مکتبی بودن را به اوج خود رساندند و تمام نهضت‌ها و جنبش‌های آزادی خواهانه را به ثمر رساندند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha