شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ی

حوزه / دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: حضرت امام خمینی(ره)، رهبری جریان‌ساز و تاریخ‌ساز بودند و ملت ایران پیرو امامی هستند که جریان انقلاب شکوهمند اسلامی را خلق کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، محمد هادی عبدخدایی شب گذشته در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام پانزده خرداد که با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و اقشار مختلف مردم در بوستان شهید قدیرزاده کاشان برگزار شد، به قانون حجاب در زمان مشروطیت اشاره کرد و اظهار داشت: براساس قانون مشروطیت زنی که بدون جوراب به منظور جریحه دار نمودن عفت عمومی ظاهر می‌شود، دادستان آن زمان می‌توانست او را آگاه نماید.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام، با بیان اینکه براساس قانون بعد از مشروطیت هم زن نباید بدون حجاب در انظار عمومی ظاهر می‌شد، گفت: ۹۹ درصد مردم در قانون اساسی به حجاب رأی داده‌اند.

عبدخدایی با انتقاد از بی‌احترامی برخی به قانون حجاب، با بیان اینکه چرا عده‌ای نمی‌خواهند بفهمند ترقی غربی‌ها به خاطر قانون مداری است، یادآور شد: براساس قانون حجاب مصوبه مجلس شورای اسلامی باید حجاب در جامعه اسلامی حفظ شود.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام، با بیان اینکه عظمت ملی بعضی از رهبران جهان به خاطر قانون مداری آنها است، اظهار کرد: جامعه‌ای ترقی و پیشرفت می‌کند که مردمانش قانون مدار باشند.

وی، با اشاره به اینکه ۱۷ آیه قرآن راجع به حجاب می‌باشد، خاطرنشان کرد: شرع، قانون و حقوق شهروندی دستور می‌دهد زن با حجاب باشد، لذا غیرقانونی عمل کردن خلاف آزادی است.

عبدخدایی به تشریح ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: حضرت امام خمینی(ره)، رهبری جریان‌ساز و تاریخ‌ساز بودند و ملت ایران پیرو امامی هستند که جریان انقلاب شکوهمند اسلامی را خلق کرد.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام افزود: امام خمینی(ره) یک نظریه پرداز بزرگ است که با نظریاتشان پرونده انقلاب‌های سوسیالیستی و کمونیستی را بستند و با نظریه ولایت فقیه خود نیز جهان را دگرگون کردند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) با نظریه خود پرونده سیاه کمونیسم را بستند و ناسیونالیسم را نابود کردند، گفت: بعد از جنگ جهانی دوم در همه کشورهای اسلامی حرکت‌های ملی و مذهبی ایجاد شد، کشورهای انگلیس و فرانسه، کشورهای عربی را مستعمره کردند اما در همه کشورهای اسلامی یک حرکت دینی، همانند اخوان المسلمین ایجاد شد.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام خاطرنشان کرد: کشورهای استعماری برای نابودی حرکت‌های دینی، ملی گرایی را ایجاد کردند، در ترکیه پان ترکیسم، در افغانستان پان پشتونیزم، در ایران پان ایرانیزم و در کشورهای عربی پان عزیزم را ایجاد کردند تا در مقابل جریان اسلامی بایستند.

عبدخدایی تصریح کرد: اگر در ایران، حضرت امام خمینی(ره) نبودند و شعار جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد را بیان نمی‌کردند، ناسیونالیست‌ها اجازه پیروزی انقلاب اسلامی را نمی‌دادند.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام، با اشاره به فسادهای متعدد خاندان پهلوی، خاطرنشان کرد: در مورد فساد خاندان پهلوی اگر بخواهیم بنویسیم، فقط برای روابط فرح با پادشاه یونان باید مثنوی هفتاد مَن نوشته شود.

عبدخدایی، با بیان اینکه باید پیرامون عشق بازی و هوس بازی‌های محمدرضا شاه مطالبی نوشته شود، به سفر پسر محمد رضا شاه ملعون به اسرائیل اشاره کرد و یادآور شد: پسر شاه ملعون عرقچین یهودی روی سرش می‌گذارد و از صهیونیستی که یک رژیم پوشالی ساخته و پرداخته استعمار است، حمایت می‌کند، در حالی که آیت الله شیخ عبدالکریم حائری در سال ۱۳۱۴ که هنوز از اسرائیل اسمی نبود نامه‌ای به رضاخان می‌نویسد که به این یهودی‌هایی که می‌روند در اسرائیل توطئه می‌کنند، ویزا ندهید.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha