چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یس

حوزه / امام جمعه برزُک با بیان اینکه دشمن به دنبال رواج یأس و ناامیدی در فضای کشور است، گفت: دور کردن جوانان از دین، منصرف کردن جوانان از نظام اسلامی، تلقین پیام یأس و ناامیدی به جوانان، بخشی از تهدیدهای فضای مجازی از طرف دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام تقی لطفی امام جمعه برزک شب گذشته در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد در برزک، با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره)، اظهار داشت: امام خمینی(ره) قبل از اینکه یک رجل بزرگ سیاسی تاثیرگذار، متحول و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد، عبد صالح خدا است.

امام جمعه برزک، مقام معظم رهبری را برجسته‌ترین شاگرد امام خمینی(ره) دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب، به عنوان فرزند خلف و صالح، ادامه دهنده راه حضرت امام(ره) می‌باشند.

وی افزود: امام خمینی(ره) اهل نماز، راز و نیاز با خدا و با قرآن بود به طوری که در بستر بیماری هم هیچ موقع دست از راز و نیاز با خدا برنداشتند.

حجت الاسلام لطفی، امام خمینی(ره) را معجزه تاریخ معاصر دانست و اظهار کرد: هیچ موقع استقبال تاریخی مردم از حضرت امام(ره) در ورود به کشورمان و تشییع پیکر تاریخی و بی نظیر ایشان از اذهان عمومی فراموش نمی‌شود.

امام جمعه برزک، با بیان اینکه نهضت و حرکت امام خمینی(ره)، به خاطرخدا بود و مردم سالاری دینی را به ما هدیه دادند، یادآور شد: حضرت امام(ره) به خاطر اعتقادی که به مردم داشتند، با سرنگونی رژیم شاه انقلاب اسلامی ایران را به‌وجود آوردند.

حجت الاسلام لطفی، با بیان اینکه امام راحل، ایمان حقیقی به امدادهای غیبی خداوند متعال داشتند، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) به خاطر ایمانی که به وعده‌های الهی داشتند، توانستند پیروز شوند.

وی با بیان اینکه اگر امام خمینی(ره) در میان ما بود مردم را توصیه به ایمان و امید می‌کردند، گفت: دشمن، ایمان، امید مردم و جوانان، ارزش‌ها و مقدسات را با انواع دسیسه‌ها در فضای مجازی مورد هجمه قرار داده است.

امام جمعه برزک، با بیان اینکه دشمن به دنبال رواج یأس و ناامیدی در فضای کشور است، خاطرنشان کرد: دور کردن جوانان از دین، منصرف کردن جوانان از نظام اسلامی، تلقین پیام یأس و ناامیدی به جوانان، بخشی از تهدیدهای فضای مجازی از طرف دشمنان است.

حجت الاسلام لطفی با اشاره به تفاوت شرایط فعلی با قبل از انقلاب، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های مختلف علم، فناوری، نظامی، صنعت هسته‌ای، نانو و پزشکی مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha