چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شاد

حوزه/ مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: آحاد مردم و نسل جوان باید با جوهره دکترین انقلابی گری و گفتمان امام(ره) و کلید واژه‌های اساسی اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی آشنا شوند و لذا تبیین آن علی‌الخصوص برای نسل جدید ضرورت مضاعفی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام ابوذر شاد مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان شب گذشته در جمع مردم دهقاید، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، گفتمان انقلاب و امام خمینی(ره) منحصر به یک عصر یا یک قرن خاصی نیستند و همیشه پویا و مانا خواهند بود.

وی افزود: آحاد مردم و نسل جوان باید با جوهره دکترین انقلابی گری و گفتمان امام(ره) و کلید واژه‌های اساسی اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی آشنا شوند و لذا تبیین آن علی الخصوص برای نسل جدید ضرورت مضاعفی دارد.

حجت الاسلام شاد، با اشاره به شاخصه‌های استکبار ستیزی در اندیشه امام خمینی(ره)، یادآور شد: اولین مشخصه استکبار ستیزی در اندیشه رهبر معظم انقلاب، ماهیت مبارزه، الهی و قیام لله است و این بود که حضرت امام(ره) را شکست ناپذیر کرده بود.

وی با بیان اینکه تبیین کلید واژه‌های اساسی گفتمان امام(ره) برای نسل جوان ضرورت دارد، اظهار کرد: در شرایط کنونی اگر بدانیم در جنگ ترکیبی و فشار حداکثری اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمنان، طرف معامله ما خداست و در دستگاه الهی مبارزه برای خدا ماجور است، با این نگاه قطعا بر سختی‌ها و گرفتاری‌هایی که دشمنان علیه ما به وجود آورده، صبر می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد دشمنان قرآن مقاومت ما را بشکنند.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان تصریح کرد: استمرار و تداوم در مبارزه و همیشه در صحنه بودن یکی دیگر از شاخصه‌های استکبارستیزی در اندیشه امام(ره) است، یعنی مبارزه تا برچیده شدن ظلم و ستم در جهان و به عبارتی جنگ جنگ تا پیروزی اسلام بر مستکبران عالم که با این نگاه ما دائما در حال مبارزه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: البته دشمنان از توطئه و سنگ اندازی و چالش آفرینی علیه انقلاب غفلت نمی‌کنند و در دشمنی خودشان بسیار شدت و سماجت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    __ بسمه تعالی __ با استفاده از کلام نورانی و سازنده ی مقام معظم رهبری دامت برکاته ،ان شاءاللّه بکوشیم هم خود را در عقل و اندیشه و توکل بخدا تقویت و هم جوانانمان را از مسائل گذشته آگاه کنیم ونحوه ی نگرش درست و عاقلانه را در تحلیل آنها یاد بگیریم وبخوبی یادشان بدهیم . با احتیاط و عقلت می کن عبور ز شارا __ نزدیک مکن خودت را هیچگه به امر نارا __ بر خواسته های نفست می کوب لگد همیشه__ ده پرورش خودت را در راه حق ، سارا (سارا = خالص) _____________________________________ قدرش نکو بدانید این سنگ پای ما را __ارزان چرا دهیمش باید بشخص دارا __ گر برده اندش از رو ، دورش نشاید انداخت ___حفظش کنیم بخوبی آید بکار یارا _ پاک می کنیم بآن ما همواره چرک پا را __نیست کار عاقلان کآن کردن بسنگ خارا __ قز وینیش غنیمت دانست و خود بدان ساخت __چون مردم مدبّر محکم کنند جا را __