دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زنجان

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمن پس از پیروزی انقلاب، با تمام قوا برای نابودی نظام اسلامی وارد عمل شد اما رهبری مدبرانه امام و در زمان حاضر مقام معظم رهبری مانع عملی شدن توطئه‌های گوناگون دشمنان شد.

به گزارش حوزه از زنجان، حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره) در استان زنجان، اظهار داشت: طبق اظهارات نظریه پردازان دنیا، هیچ آینده شناسی، رهبری و پادشاهی، همانند امام خمینی(ره) در هزاره اخیر ظهور نکرد که بتواند آینده را به درستی پیش بینی کند.

وی افزود: امام(ره) فرمودند، به مسئولان جمهوری اسلامی تذکر می‌دهم انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران نیست و انقلاب ایران نقطه شروع انقلاب جهان اسلام به پرچمداری امام دوازدهم است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: امام راحل کسی بود که هر چه فرمود، درست از آب در آمد و این از آینده نگری ایشان حکایت دارد.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه در ارتحال امام(ره)، جهان نظاره‌گر عاشقان و دلدادگان به ایشان بود، اظهار کرد: رسانه‌های خارجی در آن زمان به میدان آمدند تا ختم و مرگ فکری امام راحل را به جهانیان اعلام کنند و بگویند، مردم بعد از رحلت امام(ره) دیگر با او کاری ندارند و خبر اتمام مکتب و راه روح الله را به دنیا معرفی کنند.

وی افزود: وقتی رسانه‌های خارجی برای ارتحال امام به کشور سفر کردند، شلوغ‌ترین تشییع جنازه طول تاریخ را مشاهده کردند به طوری که به لحاظ حضور جمعیت، رکود جدیدی ثبت شد.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: رسانه‌های خارجی، در تمامی وقایع انقلاب از قیام ۱۵ خرداد حتی یک عکس از امام راحل را به عنوان رهبر قیام معرفی نکردند، به این دلیل که دستور العمل رسانه‌های دنیا، سانسور بود.

حجت الاسلام حاجتی اظهار کرد: امام خمینی(ره) مأموریت الهی داشت و به درجه‌ای رسید و آثاری را ارائه داد که فهم آن بسیار مشکل است.

وی یادآور شد: دشمن پس از پیروزی انقلاب، با تمام قوا برای نابودی نظام اسلامی وارد عمل شد، اما رهبری مدبرانه امام و در زمان حاضر نیز مقام معظم رهبری، مانع عملی شدن توطئه‌های گوناگون دشمنان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha