یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ نبیل قاووق یکی از اعضای شورای مرکزی حزب الله گفت: اوضاع دردناک و غم انگیز است و بحران های پی در پی در مرحله استثنایی یعنی مرحله فروپاشی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق یکی از اعضای شورای مرکزی حزب الله گفت: اوضاع دردناک و غم انگیز است و بحران های پی در پی در مرحله استثنایی یعنی مرحله فروپاشی است و تنها راه نجات کشور سرعت بخشیدن در تا انتخاب رئیس جمهور برای کشور می باشد.

وی افزود: با شعارهای غیرواقعی، در طول یازده جلسه بحران خلاء ریاست جمهوری را به وجود آوردند و بعد از چند ماه سر دادن شعارهای بزرگتر از اندازه، شروع به عقب نشینی از آن شعار ها کردند و امروز صحبت در مورد تغییر نام، اعتراف به اشتباه محاسبات قبلی است.

شیخ قاووق با اشاره به اینکه ماهیت توزیع آرا در داخل مجلس، گفتگو و توافق را تنها راه الزامی برای راه حل بحران می داند، افزود: جای تعجب است از کسانی که گفتگو با خارج را می پذیرند و با داخل را رد می کنند.

عضو ارشد حزب الله بیان داشت: هرگونه قلدری لبنانی با تحریم های آمریکا، یک رسوایی ملی و یک امید بخشی توخالی است که به نفع لبنان نیست، بلکه به ضرر لبنان است و تهدید تحریم های ایالات متحده آمریکا، با هدف بستن راه در برابر توافق داخلی است.

شیخ قاووق در پایان خاطرنشان کرد: توافق ‌های البتراء لبنان را به نتیجه‌ای نمی‌رساند، زیرا توافق تنها توسط دو جناح این کشور قابل اصلاح است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha