سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عربستان

حوزه / جمعیت العمل الاسلامی بحرین به دنبال جنایت جدید آل سعود در اعدام تعدادی دیگر از جوانان شیعه عربستانی از جامعه بین الملل خواست به مسئولیت خود در قبال جنایات حاکمان آل سعود عمل کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، با گذشت حدود یک هفته از جنایت اعدام دو جوان مظلوم و بی گناه بحرینی به دست حاکمان آل سعود ۳ جوان اهل منطقه شرقیه عربستان را اعدام کردند.

در همین راستا جمعیت العمل الاسلامی بحرین بیانیه‌ای در محکومیت این جنایت بزرگ صادر کرده است.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

﴿وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ﴾

امروز خاندان آل سعود با اعدام ۳ جوان منطقه شرقیه عربستان برگ سیاه دیگری را به پرونده خونین خود اضافه کرد. این جوانان به نام‌های؛ شهید حسین علی المحیشی، فاضل بن زکی بن حسین انسیف و زکریا بن حسن بن محمد المحیشی بودند.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین "امل" به خانواده این شهدای پاک تسلیت می‌گوید و این جنایت فجیع را که به دست رژیم آل سعود گستاخ صورت گرفت را محکوم می‌کند و تاکید می‌کند؛ این جنایت در ادامه جنایات آل سعود هم پیمان با وهابی‌هایی است که تفکر تکفیری را صادر کردند.

آل سعود از مشغله جامعه جهانی و افکار عمومی جهان که درگیر جنگ اوکراین هستند، سوء استفاده می‌کند و به دنبال خلاص شدن از شر مخالفان خود در منطقه است، از این رو به کشتار هویتی خود ادامه می‌دهد.

این جنبش مجددا از همه آزادگان و شریفان جهان دعوت می‌کند تا برای نجات جان زندانیان عقیدتی که به ناحق در بحرین بزرگ به ظلم و ناحق به اعدام محکوم شدند، موضع عزت مندانه در جهت یاری این زندانیان اتخاذ کنند و تحت تاثیر تیتر روزنامه های زرد قرار نگیرند.

جنبش امل از جامعه بین الملل می‌خواهد که به طور کامل به مسئولیتش در قبال جنایات وحشتناک محمد بن سلمان و پدرش در حق فرزندان منطقه شرق عربستان که اکثرا از شیعیان هستند عمل کند.

قال تعالی: إن ربک لبالمرصاد

وإن غداً لناظره قریب

جمعیت العمل الاسلامی بحرین"امل"

بحرین اشغالی- منامه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha