دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1091010
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
ابرموشک هایپرسونیک ایرانی «فتاح»

حوزه/ موشک ابر فراصوت فتّاح نشان داد که در پرتو ایمان و امید به خداوند متعال می توان کارهای بزرگ، ماندگار و شگرف انجام داد و یأس و ناامیدی در قاموس فکری جوانان، نخبگان و دانشمندان این کشور راه ندارد. البته مغفول نماند دستاوردهای نظامی کشور، مرهون تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب است.

خبرگزاری حوزه | دستیابی ایران به فناوری فوق پیشرفته موشک هایپرسونیک، نشان دهنده عزت و اقتدار جهان اسلام علیه جهان کفر و شرک است.

خبر رونمایی از موشک ابر فراصوت فتّاح به آن طیف از بهانه گیران داخلی و احمقان درجه یک که مدام سعی دارند اوضاع کشور را ضعیف جلوه دهند و راهبردی جز نق زنی ندارند، پاسخ دندان شکنی قلمداد می شود.

این دستاورد برای کشور یک بازدارندگی فوق العاده ایجاد کرده است و آنکس که باید پیام این دستاورد عظیم را بگیرد، گرفته است.

دستاوردی که عملا سیستم های پدافندی دشمن را فلج می کند و رهگیری این موشک را ناممکن می سازد. خبر رونمایی از موشک فراصوت فتّاح نیروی هوافضای سپاه پاسداران در اندیشکده ها و رسانه های بین المللی بازتاب گسترده ای داشته و هر جریانی از منظر خود این اتفاق را تفسیر و تحلیل کرده است.

رسانه اسرائیل دیفنس ضمن اشاره به تهدید این موشک برای امنیت رژیم صهیونیستی نوشت: به طور حتم ایران ساختار موشکی خود را برای تفریح توسعه نمی‌دهد.

نشریه انگلیسی سان هم در گزارشی رونمایی از این موشک را تهدیدی وحشتناک برای غرب دانست.

آری دشمن با دیدن چنین پیشرفتی تهی شده و هزاران بار در خشم و کینه خود می میرد و دوست احساس عزت و افتخار می کند و رقیب و بی طرف برای ایران قوی حساب باز می کند.

موشک ابر فراصوت فتّاح نشان داد که در پرتو ایمان و امید به خداوند متعال می توان کارهای بزرگ، ماندگار و شگرف انجام داد و یأس و ناامیدی در قاموس فکری جوانان، نخبگان و دانشمندان این کشور راه ندارد. البته مغفول نماند دستاوردهای نظامی کشور، مرهون تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب است.

رهبری که به نور خدا می نگرد و از هیچ ابر قدرتی نمی ترسد و اسلام، تشیع و ایران را بیش از هر دوران دیگری شکوهمند کرده است.

رهبری که روحیه ما می توانیم را به معنی واقعی کلمه در روح و جان جوان مؤمن و غیور ایرانی شکل داده است. و خدا را باید به پاس وجود پر برکت رهبری و تلاش های خستگی ناپذیر همه نیروهای گمنام عرصه دفاعی و نظامی که برای کشور تولید امنیت و اقتدار می کنند، شکر گزاری کرد.

به نظر می رسد فتّاح، نقطه عطفی در تاریخ صنایع دفاعی و موشکی به شمار آید و شاید انتخاب نام فتّاح توسط فرمانده کل قوا بدین دلیل باشد که برای جهان اسلام پیروزی فراوانی می‌آورد یا اینکه حرف نهایی را در معرکه حق و باطل می زند و در نتیجه معادلات را به نفع جبهه حق تغییر می دهد.

در عین حال فتّاح، نشان دهنده این است که جوان متخصص ایرانی با اتکا به خداوند و الهام از اسم مقدس" فتّاح" می تواند قله های پیشرفت را علیرغم همه تحریم های بین المللی فتح کند. ان شاءالله

علی صالحی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha