یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پذیرش مدرسه علمیه تخصصی عباسقلی خان

حوزه/ مدرسه‌ علمیه تخصصی علوم‌ عقلی عباسقلی‌خان مشهد از بین طلاب نخبه و مستعد برای سال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲ در مقطع سطح ۲ و ۳ پیوسته رشته تخصصی فلسفه و کلام اسلامی دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدرسه‌ علمیه تخصصی علوم‌ عقلی عباسقلی‌خان مشهد در راستای سیاست‌های کلان و تمدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همراه با تمسک به رهنمودهای رهبر عظیم‌الشأن و حکیم فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مبنی بر توجه ویژه به فلسفه اسلامی در حوزه‌های علمیه و نقش آن در رشد و کمال انسانی، نظریه پردازی و دفاع از مبانی حکومت اسلامی و مقابله با تهاجم فکری و عقیدتی دشمنان دین در راه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی از بین نخبگان و مستعدان طلبه حوزه‌های علمیه سراسر کشور برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در مقطع سطح ۲ و ۳ پیوسته رشته تخصصی فلسفه و کلام اسلامی، دانش‌پژوه می‌پذیرد.

از شرایط پذیرش مدرسه‌علمیه تخصصی علوم‌عقلی عباسقلی‌خان، داشتن پرونده تحصیلی فعال در یکی از حوزه‌های علمیه سراسر کشور، اتمام سطح یک کتبی، حسن سابقه در مدرسه مبدأ (اخلاقی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی)، داشتن تعهد و تقید به برنامه‌های آموزشی و پژوهشی و حضور تمام وقت در مدرسه‌علمیه تخصصی علوم‌عقلی عباسقلی‌خان می‌باشد.

طلاب داوطلب پس از ثبت‌نام و شرکت در آزمون کتبی پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ که به صورت مجازی برگزار خواهد شد؛ لازم است در مصاحبه علمی مدرسه‌ علمیه تخصصی علوم‌عقلی عباسقلی‌خان مشهد از ۲۵ لغایت ۳۱ تیر به صورت حضوری شرکت نمایند.

مزایای این مدرسه علاوه بر همجواری با حرم مطهر رضوی، بهره‌مندی از اساتید تراز کشوری، فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی پویا، کتابخانه تخصصی، حجرات و فضای سنتی و اصیل حوزوی به همراه کمک هزینه تحصیلی هدفمند می‌باشد. همچنین طلاب محترم متقاضی می‌توانند در ایام برگزاری مصاحبه علمی و عمومی جهت گزینش و پذیرش مدرسه‌علمیه تخصصی علوم‌عقلی عباسقلی‌خان در محل مدرسه همراه با تغذیه رایگان اسکان داشته باشند.

متقاضیان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی سایت مدرسه‌علمیه تخصصی علوم‌عقلی عباسقلی‌خان www.abasgholikhan.irمراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۳۳۶۵۸۲۸۴-۰۵۱ داخلی۱۱۳ و ۰۹۱۵۰۶۰۱۵۳۸ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha