دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمد باقر محمدی لائینی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی گفت: انتظار جامعه دینی، فرهنگی و اعتقادی مازندران که قاطبه مردم هستند از سردار رادان در این سفر در زمینه مسائل فرهنگی این است که در وضع موجود و هجمه‌های فرهنگی تدبیر و برخورد لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر محمدی لائینی، در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار داشت: در دوران فرماندهی سردار مرتضی میرزایی مازندران با دو بحران کرونا و بحران امنیت مواجه بودیم که مسئولان نیروی انتظامی مازندران با هماهنگی با دیگر نیروها موفق عمل کردند و مایه افتخار ما هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به حضور ثابت سردار میرزایی در نماز جمعه تصریح کرد: انتظارمان از فرمانده جدید در حوزه حجاب و عفاف و مسائل فرهنگی که خواسته به حق مومنان است این است که تدابیر بهتری در این راستا اتخاذ شود، کشف حجاب و رهاشدگی برای مردم ولایی مازندران قابل قبول نیست، به خصوص با آزادسازی سواحل این انتظار را داریم.

انتظار مردم مازندران اتخاذ تدابیر بهتر در حوزه عفاف و حجاب و مسائل فرهنگی است

وی افزود: امنیت مسئله بسیار مهمی است، نرم افزار ایمان و امید دستمایه سه تحول در مقیاس ملی، امت اسلامی و بین‌المللی بوده است و دشمنان امروز همین ایمان و امید را با تهدید، خودنمایی، هنجارشکنی هنجارهای ایمانی و ارزشی و یأس پراکنی هدف قرار داده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه برای تأمین امنیت جامعه باید جهت تقویت روحیه ایمان و امید برنامه ریزی درست داشته باشیم، البته باید به مسئله معیشت هم بپردازیم‌، خاطرنشان کرد: همانطوری که باید در راستای معیشت مردم دارای تدابیر لازم باشیم برای عاملان امنیت یعنی نیروی انتظامی و نهادهای اینچنینی هم باید در بعد معیشت توجه لازم را داشته باشیم تا این عزیزان دارای مشکل نباشند.

وی افزود: برای استفاده بهینه، نظام‌مند و قانونمند همراه با پیوست فرهنگی درست از ساحل ۴۸۰ کیلومتری باید تدابیر درست و تصمیمات درست اخذ شود، طرح دریا جدی گرفته شود، اینکه چگونه باید خدمات بدهیم و چگونه باید انتظارات فرهنگی خودمان را داشته باشیم.

امام جمعه ساری گفت: انتظار جامعه دینی، فرهنگی و اعتقادی مازندران که قاطبه مردم هستند از سردار رادان در این سفر در زمینه مسائل فرهنگی این است که در وضع موجود و هجمه‌های فرهنگی تدبیر و برخورد لازم را داشته باشند.

انتظار مردم مازندران اتخاذ تدابیر بهتر در حوزه عفاف و حجاب و مسائل فرهنگی است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha