دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه / رئیس جمهور با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه به آسایش و رفاه مردم، بر اهتمام دولت برای تحقق این مهم تأکید کرد و گفت: احداث این مسیر ریلی یکی از مطالبات مردم استان آذربایجان شرقی در دور دوم سفرهای استانی بود که با همت و تلاش دولت پس از وقفه‌ای ۲۳ ساله به سرانجام رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در مراسم افتتاح راه آهن بستان آباد - خاوران تبریز اظهار داشت: خوشحالم که به وعده‌های دور اول سفر به استان آذربایجان شرقی عمل شده است.

وی افزود: این پروژه یکی از مهمترین طرح‌های ریلی کشور بود که به سرانجام رسید.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه به آسایش و رفاه مردم، بر اهتمام دولت برای تحقق این مهم تأکید کرد و گفت: احداث این مسیر ریلی یکی از مطالبات مردم استان آذربایجان شرقی در دور دوم سفرهای استانی بود که با همت و تلاش دولت پس از وقفه‌ای ۲۳ ساله به سرانجام رسید.

رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از تحقق وعده دولت به مردم آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: اینکه سفر زیارتی مشهد مقدس به عنوان نخستین مقصد این مسیر ریلی انتخاب شده و مسافران آن نیز خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم، مدافعین امنیت و سلامت هستند به برکات آن خواهد افزود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha