یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امیر عطاء الله جباری

حوزه/معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قم گفت: طرح قرار دوازدهم موضوعات مختلفی را شامل می‌شود که از آن جمله می‌توان به تامین دارو و درمان نیازمندان، مایحتاج ضروری زندگی و هزینه تحصیل و نوشت‌افزار دانش‌آموزان این خانواده‌ها اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام عطاءالله جباری در مراسم اجرای طرح قرار دوازدهم در حرم مطهر امامزاده سید علی(ع) اظهار کرد: از سال 1400، طرحی در مجموعه سازمان اوقاف به نام قرار دوازدهم شروع شده که به نیت امام عصر(عج) و از محل کمک‌های خیرین برای تامین نیازهای خانواده‌های زیر پوشش هزینه می‌شود.

وی افزود: این طرح موضوعات مختلفی را شامل می‌شود که از آن جمله می‌توان به تامین دارو و درمان نیازمندان، مایحتاج ضروری زندگی و هزینه تحصیل و نوشت‌افزار دانش‌آموزان این خانواده‌ها اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در این مرحله 800 قطعه عروسک و اسباب‌بازی به ارزش یک میلیارد ریال تهیه شده است گفت: این اقلام از طرف مرکز افق آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم این حرکت انسان‌دوستانه که محور اصلی آن، خیرین و واقفان بوده‌اند، مورد رضایت خداوند و امام عصر(عج) قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام جباری همچنین خواستار حضور گسترده‌تر خیرین در طرح قرار دوازدهم و تداوم آن در حوزه‌های گوناگون شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha