پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امیر کیومرث حیدری

حوزه/ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمامی مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور به صورت منظم و دقیق توسط نیروهای مسلح رصد می‌شود و همین امر باعث شده هیچ دشمنی جرأت نکند به مرزهای ایران نزدیک شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، امیر کیومرث حیدری عصر امروز در سفری که به استان کردستان داشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز باید از نقش یگان‌های نیروی زمینی ارتش در حفاظت از مرزهای این کشور تقدیر نمود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز با همراهی و هماهنگی همه نیروهای نظامی و امنیتی شاهد امنیتی خوب در کشور هستیم و آماده مقابله با هرگونه تهدید از طرف دشمن می‌باشیم.

وی افزود: طبق مشاهدات میدانی ثبات و امنیت در مرزهای کشور به صورت کامل وجود دارد و در استان کردستان نیز شاهد این امنیت در مرزهای مشترک با کشور عراق هستیم.

امیر حیدری اظهار کرد: تمامی مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور به صورت منظم و دقیق توسط نیروهای مسلح رصد می‌شود و همین امر باعث شده هیچ دشمنی جرأت نکند به مرزهای ایران نزدیک شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار و قدرت می‌باشد و آمادگی کامل برای پاسخگویی به تهدیدات دشمنان این انقلاب و نظام را دارا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha