پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ا

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، شهید آیت الله سلیمانی را منادی وحدت و برادری بین شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان دانست و یادآورشد : این عالم شهید، نقش مهمی در شتاب بخشی حرکت های انقلابی در استان سیستان و بلوچستان داشت.

حجت الاسلام مرتضی شعبانزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق در سیستان و بلوچستان و کاشان که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه «سلام الله علیها» برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به ابعاد شخصیتی این عالم شهید اظهار داشت: مردمی بودن، شجاعت و مجاهدت بیش از نیم قرن در منطقه حساس کشور برای ایجاد وحدت بین شیعه و سنی از ویژگی های ممتاز شهید آیت الله سلیمانی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، شهید آیت الله سلیمانی را منادی وحدت و برادری بین شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان دانست و یادآورشد: این عالم شهید، نقش مهمی در شتاب بخشی حرکت های انقلابی در استان سیستان و بلوچستان داشت.

حجت الاسلام شعبانزاده، با بیان اینکه خستگی ناپذیری، اهل تضرع، معنویت و نماز شب از دیگر ویژگی های شهید آیت الله سلیمانی بود یاد آور شد: این عالم وارسته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به طور کامل در خدمت انقلاب، امام (ره) و رهبری و در میدان بود و لحظه ای در دفاع از مکتب اهل بیت (ع)، ارزش های اسلامی، دستاورد های نظام و ولایت غافل نشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت این عالم شهید اشاره کرد و ابراز داشت: به دلیل عشقی که مردم همانند گذشته به روحانیت خدمتگزار، مردمی و در بین مردم بودن داشتند با حضور پرشور وکم نظیر خود در مراسم تشییع و بزرگداشت آیت الله سلیمانی به دشمنان فهماندند که لحظه ای دست حمایت از روحانیون و عالمان دینی خود بر نمی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، شهید آیت الله سلیمانی را نماد بیعت مردم با روحانیت دانست و یاد آورشد: علما، فضلا، طلبه ها و اقشار مختلف مردم در مازندران، قم، کاشان و دیگر شهرهای کشور با حضور پرشور و آگاهانه در مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روایت و القای نادرست و ناحق دشمن از وضعیت کشور را برملا کرد.

حجت الاسلام شعبانزاده به سابقه مبارزاتی و انقلابی شهید آیت الله سلیمانی اشاره کرد و یاد آورشد: آیت الله سلیمانی قبل از انقلاب،مبلغ در مازندران و بعد از انقلاب در سنگر امامت جمعه شهرستان بابلسر و در دوران دفاع مقدس نیز در تقویت و تبیین آرمان شهدا نقش کم نظیری داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه شهید آیت الله سلیمانی یکی از خطبای پای کار و همیشگی برنامه های شهدا بود خاطرنشان کرد: خداوند متعال پاداش یک عمر مجاهدت، خستگی ناپذیری و در میدان بودن را با شهادت به آیت الله سلیمانی داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha