یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حجت الاسلام محمودی با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به کشورهای آمریکای لاتین، تأکید کرد: سفر رئیس جمهور به این کشورها نشان از اقتدار و صلابت سیاسی ایران دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در نشست با جمعی از طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار که با موضوع دستاوردهای دولت سیزدهم برگزار شد، اظهار کرد: با وجود افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی و نظامی بر ایران شاهد فعالیت بی سابقه دستگاه دیپلماسی کشور هستیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: مهمترین دستاوردهای دولت دولت سیزدهم تا امروز را می توان در چندین بخش بیان کرد. یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دیپلماسی دولت سیزدهم عادی‌سازی روابط جمهوری اسلامی با عربستان سعودی و دیگر کشورهای منطقه ای است.

حجت الاسلام محمودی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به کشورهای آمریکای لاتین، تاکید کرد: سفر رئیس جمهور به این کشورها نشان از اقتدار و صلابت سیاسی ایران دارد. این سفرها نشان داد که جمهوری اسلامی به دنبال ارتقای روابط سیاسی و دیپلماتیک با دیگر کشورهای جهان است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه با اشاره به محاکمه ترامپ در دادگاه های کشورش، گفت: ترامپ بانی اصلی شهادت سردار سلیمانی که روزی خود را قلدر و ابرقدرت جهان می‌دانست، امروز در دادگاه حاضر شده و در جایگاه متهمان قرار گرفته است.

وی در پایان افزود: تداوم دیپلماسی مقتدر از سوی دولت می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف نماید و تأثیر تحریم‌ها را به صورت چشمگیری کاهش دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha