پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر / نشست هیئت امن< جامعه المصطفی العالمیه با نمایندگی آذربایجان شرقی

حوزه/ نشست هیئت امنای جامعة المصطفی العالمیة با محوریت بررسی عملکرد و توسعه نمایندگی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، نشست هیئت امنای جامعة المصطفی العالمیة با محوریت بررسی عملکرد و توسعه نمایندگی آذربایجان شرقی با حضور اعضای هیئت امنا، رئیس و معاونان نمایندگی آذربایجان شرقی و برخی از مدیران سازمان مرکزی المصطفی امروز برگزار شد.

در این جلسه ابتدا آیت الله اعرافی رئیس هیئت امنای جامعة المصطفی العالمیة، ضمن تشکر از نمایندگی و زحمات دبیرخانه هیئت امنا در برنامه‌ریزی و برگزاری جلسه، از اعضای هیئت امنا به جهت حضور در این جلسه و میزبانی حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم قدردانی کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عباسی رئیس جامعة المصطفی العالمیة ضمن اشاره به سیاست‌ها و اهداف تأسیس نمایندگی آذربایجان شرقی، گزارشی از روند تأسیس و توسعه این واحد و همچنین مشکلات فراروی آن ارائه نمود.

وی با قدردانی از زحمات ۱۰ ساله حجت الاسلام و المسلمین بخت‌آور در دوران ریاست نمایندگی و آرزوی توفیق برای وی در مسئولیت جدید از سوی دفتر مقام معظم رهبری در مسکو، و همچنین تشکر و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید نمایندگی، حجت الاسلام و المسلمین خضرلو در خصوص میزان تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده و تنظیم سند راهبردی نمایندگی ابراز امیدواری کرد که علی‌رغم موانع پیش رو، بتوان به اهداف پیش بینی شده در سند دست یافت.

پیرو صحبت‌های ریاست المصطفی، حجت الاسلام و المسلمین خضرلو رئیس نمایندگی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در پنج ماه تصدی مسئولیت در تبریز، پیشنهادات نمایندگی در تسهیل پذیرش و توسعه امور آموزشی، پژوهشی و تربیتی طلاب که نیازمند حمایت هیئت امناست را ارائه نمود.

در ادامه جلسه حاضرین به بررسی پیشنهادات و مسائل مرتبط با توسعه نمایندگی المصطفی در آذربایجان شرقی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha