یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/مدیر مدرسه علمیه صدیقة طاهره (س) نوشهر گفت: بزرگترین هنر هر زن فرزندآوری است که خداوند تبارک و تعالی ابزار آن یعنی صبر و احساس و عاطفه را در وجود او به ودیعه گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، خانم راحله غلامرضایی مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام‌الله‌علیها) نوشهر در نشستی با طلاب و کادر مدارس علمیه استان مازندران با موضوع افزایش جمعیت، با محوریت "اهمیت فرزندآوری در دوران ظهور"، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه، اظهار کرد: فرزندآوری نوعی جهاد برای زن محسوب می شود که متاسفانه بسیاری از زنان ارزش این جایگاه والا و ارزشمند را نمی‌دانند.

وی همچنین بیان کرد: امروز مهمترین عامل کاهش فرزندآوری را مشکلات اقتصادی می‌دانند در حالی که این دیدگاه در اصل نتیجه تغییر نگرش ها و باورها و جابجایی ارزش‌های انسانی و اجتماعی زنان و مردان است.

غلامرضایی ضمن تاکید بر تحول سبک زندگی و تغییر فرهنگ‌ها گفت: آنچه که امروز موجب تغییر نگاه‌ها و باورها در زندگی شده، حاصل تبلیغات بی‌شمار رسانه‌های معاند در فضای حقیقی و مجازی است که هنر زن در فرزندآوری را با تبلیغات سوء خود به سمت هنرهای کاذب و فاقد ارزش و حتی خودنمایی‌ها سوق دادند.

وی خاطرنشان کرد: تربیت و اصلاح نفوس که منجر به تربیت خانواده و در نهایت مدیریت جامعه می‌شود، در دستان زنان است؛ نگاه و باور زنان بیشترین اثر را در تربیت نسل‌های آینده خواهد داشت و این امر در دوران حاضر با توجه به چالش‌ جمعیتی جامعه، اهمیت دوچندان پیدا می‌کند.

غلامرضایی ضمن تأکید بر وظایف حاکمان جامعه در جهت رفع موانع و مشکلات اقتصادی در مسیر افزایش جمعیت، گفت: زنان اثرگذار و نقش آفرین جامعه که برای حفظ و اعتلای ارزش‌های انقلابی و دینی و همچنین زمینه سازی برای تشکیل حکومت جهانی امام زمان (عج) همیشه در صحنه حاضر بوده و هستند، امروز هم با شناخت نقشه‌های دشمن و اهداف پلید او سعی دارند در جهاد فرزندآوری و تربیت نسلی ولایت پذیر، به وظیفه دینی خود عمل کرده و نقشی پایدار و موثر در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha