دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مصاحبه با معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران خانم ظهیری

حوزه/ دبیر ستاد راهبری زن و خانواده با اشاره به اینکه ستادها حلقه‌های اتصال میان مردم و نهادها هستند، گفت: این حلقه‌های وصل می‌توانند زمینه‌های انجام فعالیت را بیش از گذشته فعال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، معصومه ظهیری در دومین جلسه ستاد راهبری زن و خانواده که در سالن جلسات معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: ستاد راهبری زن و خانواده یکی از ۳۴ ستاد مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از تشکیل این ستادها همراهی میان حوزه، نهادها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌ها است، مطرح کرد: مهم‌ترین وظیفه این ستاد موضوع رشد، تعالی و گستره دامنه دین است.

دبیر ستاد راهبری زن و خانواده با بیان اینکه باید در راستای گسترش دین تلاش داشته باشیم، عنوان کرد: باید آسیب‌ها و سوالات نوپدیدی که جامعه را فراگرفته است را با زبان نوآورانه دین پاسخ دهیم.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌هایی را با وزارتخانه‌ها، نهادها و سازمان‌ها داریم، خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه‌ها در راستای گسترش، تولید، تبلیغ و ... است.

ظهیری با بیان اینکه برنامه‌های راهبری با چشم انداز ۵ ساله تدوین خواهند شد، تصریح کرد: در این مسیر نحوه تعامل و ارتباط بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینکه ستادها حلقه‌های اتصال میان مردم و نهادها هستند، یادآور شد: این حلقه‌های وصل می‌توانند زمینه‌های انجام فعالیت را بیش از گذشته فعال کنند.

دبیر ستاد راهبری زن و خانواده با بیان اینکه این ستاد می‌تواند زمینه فعالیت‌های مشترک را گسترش دهد، ابراز کرد: تمام سازمان‌های فرهنگی و آموزشی در این ستاد عضو هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha