چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کتاب

حوزه/ امام جمعه اشتهارد از مردم این شهرستان برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت‌الاسلام مسعود داوودی، امام جمعه شهرستان اشتهارد در پیامی از مردم برای شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب و قلم یکی از مهم ترین ممیزات بشر و بهایی بسیار گران است. پویایی علمی، فرهنگی و فکری یک جامعه در گرو مطالعه آن است. هر جا گره ایی در اجتماع مان می بینیم با دقت و تامل چاره را در مطالعه می یابیم.جامعه فکور جامعه پر مطالعه است. آن جامعه هیچ گاه به راحتی فریب نمیخورد. اندیشه اش عقلانی می‌شود. نگاه اش علمی می‌شود؛ نگرش علمی و عقلانی که در گرو مطالعه است در هر مسئله ایی راهگشا است و نبودش کمبودی بسی مهم. اما کتاب برای اشتهارد و اشتهاردی کمی متفاوت است، دیاری که پرورنده دانایان و نویسندگان بزرگی بوده است. مرحوم استاد محمدی اشتهاردی، آیت الله اشتهاردی این دو عالم فرهیخته دو یادگار علم و فرهنگ در اشتهارد هستند و باید آن ها را به ایران معرفی کرد.

حال با توجه به این سرمایه عظیم و این پیشینه کهن اشتهارد انتظار نیز در این زمینه بالاتر می رود.

دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با محوریت دریای علم حضرت امام رضا(ع) بهترین بهانه و فرصت برای انس و آشنایی هرچه بیشتر با کتاب است. از این فرصت همه اقشار اعم از زن مرد کودک، جوان و نوجوان میانسال و کهن سال می توانند استفاده کنند. ان‌شاءالله این حرکت موجب افزایش فرهنگ کتابخوانی در شهرستان و کشور شود.

داودی، امام جمعه اشتهارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha