شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/رسیدگی به مشکلات مردم به میزبانی مسجد فرخ آباد

حوزه/ استاندار البرز با حضور در مسجد امام رضا(ع) روستای فرخ آباد شهرستان فردیس گفت: تمامی مدیران استان مکلف شده اند که براساس سیاست های دولت مردمی سیزدهم با مردم دیدار و گفتگو داشته باشند و با حضور میدانی در مجامع مختلف از مطالبات و نیازها مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، مجتبی عبداللهی شامگاه یکشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام رضا(ع) روستای فرخ آباد شهرستان فردیس، بر ضرورت دیدار و گفت‌وگوی مدیران با مردم و جدیت برای حل مشکلات آنها تأکید کرد و گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و فلسفه مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمتگزاری به مردم است.

استاندار البرز ادامه داد: به طرق مختلف در جمع مردم هستیم و با تمامی اختیارات خود در جهت حل مشکلات و رسیدگی به مطالبات بطن جامعه تلاش می کنیم.

وی افزود: تمامی مدیران استان مکلف شده اند که براساس سیاست های دولت مردمی سیزدهم با مردم دیدار و گفت‌وگو داشته باشند و با حضور میدانی در مجامع مختلف از مطالبات و نیازها مطلع شوند.

عبداللهی گفت: روزهای سه شنبه هر هفته را به دیدار چهره به چهره با مردم اختصاص داده و روزهای چهارشنبه نیز با حضور در محله های کم برخوردار استان با همراهی مدیران، میز خدمت برپا می کنیم.

وی افزود: این دیدارها پس از اقامه نماز در مصلاها و مساجد استان نیز دنبال می شود.

استاندار البرز گفت: برای کسب رضایتمندی و حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha