دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ نشست هم اندیشی و هم افزایی ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست هم اندیشی و هم افزایی ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین طاهری مسئول دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه، با بیان ضرورت هوشیاری مبلغین و نخبگان حوزه و دانشگاه در برابر جنگ ترکیبی دشمن گفت: دشمن پیاده نظام خود را در همه عرصه های اقتصادی، اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی به میدان آورده تا در باورهای مردم که عامل استقامت و رمز پیروزی ملت است تزلزل ایجاد کند و یأس و نا امیدی را بر جامعه حاکم کند و به مقصود خود نزدیک شود.

وی افزود: هوشیاری و بصیرت و به موقع عمل کردن پاسداران ارزشها و دیانت و فرهنگ، جنگ ترکیبی دشمن را ناکام می گذارد .


وی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی ۱۴خرداد راهکار مقابله با این جنگ ترکیبی را ترویج ایمان و امید در جامعه بیان کردند، بنابراین رسالت اصلی همه دلسوزان انقلاب حاکم کردن روح ایمان و امید در جامعه است، باید باورها را تقویت کرد، باید اصلی، مانند این اصل قرآنی که می فرماید:«ولینْصرنّ اللّه منْ ینْصره ۗ إنّ اللّه لقویٌّ عزیزٌ» را به عمق وجودجامعه ببریم. باید باور به هدف ، باور به آرمانها، باور به توانمندی ها و سرمایه های کشورمان را تقویت کنیم تا در سایه این باور امیدواری افزایش یابد.


حجت الاسلام والمسلمین طاهری، جهاد تبیین را زمینه ساز تقویت ایمان و معنویت و عامل ایجاد امیدواری دانست و گفت: غفلت، تنبلی، بی تفاوتی،بی بصیرتی فرهیختگان و اهل سخن و قلم و هنر نسبت به جهاد تبیین و ترویج ایمان و امید ثمره اش تجربه حادثه های تلخی خواهد بود که مردم سوریه ، عراق و.... در جریان داعش آن را لمس کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha