یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ط

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امامان جمعه و نمایندگان ولی فقیه مظهر وحدت هستند، گفت: دستور مقام معظم رهبری به ما این است که پدرانه عمل کنیم و تا جایی که می‌توانیم اختلاف را با توکل به‌خدا تبدیل به وحدت کنیم که امر خدا هم همین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) و قرائت صلوات خاصه آن حضرت، اظهار داشت: به منطقه کاشان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتخار می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه امامان جمعه و نمایندگان ولی فقیه مظهر وحدت هستند، گفت: دستور مقام معظم رهبری به ما این است که پدرانه عمل کنیم و تا جایی که می‌توانیم اختلاف را با توکل به‌خدا تبدیل به وحدت کنیم که امر خدا هم همین است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با اشاره به آیه «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا» یادآور شد: اگر تفرقه به‌وجود بیاید به تعبیر قرآن «وَلا تَنازَعوا فَتَفشَلوا وَتَذهَبَ ریحُکُم» قدرت شما از بین می‌رود، همه امت واحده هستیم و لذا دستور مقام معظم رهبری به مسئولان نیز بعد از تحکیم نظام اسلامی، تلاش برای تشکیل امت واحده می‌باشد.

امام جمعه کاشان برلزوم گسترش رسانه فرامرزی مد نظر مقام معظم رهبر ی براساس سیاست‌های کلی نظام تأکید کرد و گفت: با نگرش عمیقانه رهبری برای تشکیل امت واحده اسلامی، مرزها کنار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، تصریح کرد: با توجه به اینکه همه ما امت پیامبر(ص) هستیم، باید در منطقه کاشان نیز براساس دستورات دینی وحدت ما بیشتر شود.

وی بر لزوم پاسخگویی مسئولین کاشان نسبت به رفع مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: فرمانداری، شهرداری و مسئولین شهرستان کاشان با ارائه راهکارهای مناسب در برابر مشکلات مردم پاسخگو باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، تجلیل از شهدای گمنام، شهدای شهر و مفاخر کاشان را ضروری دانست و اظهار کرد: از تلاش‌های هیئت رزمندگان در برگزاری برنامه‌های تجلیل از شهدا و ایجاد و توسعه قبور شهدای گمنام راوند، قدردانی می‌نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، در رابطه با پسوند راوند در هیئت رزمندگان، خاطرنشان کرد: حق شناسی و تسهیل برای رسیدن به آن منطقه، ایجاب می‌کند که نام راوند بعد از منطقه کاشان باشد.

امام جمعه کاشان تقویت روحیه خدمت‌گزاری و اخلاص در عمل و دوری از اختلافات را از نکات مهم خواند و گفت: یکی از بزرگان منطقه راوند که جهادی هم باشد، جهت عضویت در هیئت امناء شهدای گمنام را پیشنهاد بدهید تا به عنوان یک شخصیت حقیقی انجام وظیفه نماید.

انتهای پیام. /

امامان جمعه و نمایندگان ولی فقیه مظهر وحدت در جامعه هستند

امامان جمعه و نمایندگان ولی فقیه مظهر وحدت در جامعه هستند

امامان جمعه و نمایندگان ولی فقیه مظهر وحدت در جامعه هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha