چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت الاسلام سیدعیسی مسترحمی

حوزه/ معاون علمی دبیرخانه کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری گفت: تا امروز بیش از یکصد نهاد و ارگان دولتی و خصوصی به صورت رسمی مشارکت خود در دبیرخانه کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری را اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، پیش نشست همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری امروز به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدعیسی مسترحمی عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه در این جلسه اظهار داشت: همه ما امید داریم که این نشست فتح البابی برای تعامل و همکاری بیشتر بین جامعه المصطفی العالمیه و دانشگاه آزاد شود.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه گفت: این کنگره بین المللی و بزرگ با همکاری خوب و فعالانه دانشگاه آزاد اسلامی از ۲ سال گذشت تاکنون کار خود را آغاز کرده است.

این استاد حوزه علمیه افزود: هدف از تشکیل این کنگره مشخص شدن اهداف آن در حوزه نشر قرآن کریم و آموزه‌های کتاب می‌باشد.

حجت الاسلام مسترحمی، در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این کنگره از سال گذشته با همکاری و تعامل دفتر نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کار خود را آغاز نموده است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه تا امروز بیش از یکصد نهاد و ارگان دولتی و خصوصی به صورت رسمی مشارکت خود در این کنگره بین المللی اعلام کرده‌اند.

معاون علمی دبیرخانه کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری تصریح کرد: هدف اصلی این کنگره بزرگ و بین المللی ترویج معارف دینی و قرآنی از نگاه مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور در شکل‌گیری این کنگره نیز تأثیرات خوبی داشته‌اند.

حجت الاسلام مسترحمی تأکید کرد: بر اساس آخرین آمار تا امروز هزار و ۱۴۱ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده و ۱۴۶۰ نفر از علاقمندان برای شرکت در این کنگره آثار خود را در سامانه این کنگره به ثبت رسانده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha