یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ جشن پیوند آب و آیینه در بندر دیّر

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر گفت: زوج های جوان برای داشتن یک زندگی مشترک خوب از حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) الگوبرداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ عبدالکریم پولادی فر جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر پیش از ظهر امروز در آئین جشن آب و آیینه در بندر دیّر با تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: زوج های جوان برای داشتن یک زندگی مشترک خوب از حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) الگوبرداری کنند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر مقوله ازدواج و فرزندآوری، افزود: ازدواج، رخدادی اثرگذار و سرنوشت ساز در زندگی انسان ها است.

پولادی فر افزود: برای داشتن یک زندگی خوب باید زوجین شناخت کافی نسبت به یکدیگر داشته باشند و در انتخاب همسر به ملاک های اسلامی توجه کنند.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر تاکید کرد: زوج های جوان باید سختی ها و مشکلاتی که در زندگی شان پیش می آید را با توکل به اهل بیت علیهم السلام تحمل کنند.

وی با اشاره به خطر پیری جمعیت در کشور، یادآور شد: زوج های جوان به امر فرزندآوری و تربیت فرزندانی صالح و سالم اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha