یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حمید رفیعی

حوزه/حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های ویژه در مدارس صدرا، گفت: نیروی انسانی و کارکنان مدارس صدرا باید از قابلیت‌های علمی و اخلاقی بالایی برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست مشترک اداره کل آموزش‌وپرورش و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد با بررسی فعالیت مدرسه پسرانه صدرا بجنورد، در دوره دوم متوسطه، اظهار داشت: در سند تحول کتاب‌های آموزش‌وپرورش اتفاقات خوبی رقم خورده؛ ازاین‌رو لازم است دوره‌های آموزشی و به‌روز شدن اطلاعات را برای معلمان فراهم کرد.

وی اضافه کرد: همان‌طور که خانواده‌ها برای نمرات دروس خاصی مثل شیمی و ریاضی اهمیت قائل‌اند، لازم است به همان مقدار بلکه بیشتر نسبت به تربیت فرزندان خود اهمیت قائل شوند که این مهم از مؤلفه‌های نگاه تربیتی در مدارس صدرا است.

حجت‌الاسلام رفیعی افزود: اردوهای تفریحی دانش‌آموزان که با اهداف تربیتی صورت می‌گیرد از ارکان مهم پرورش است که این مهم در مدارس صدرا به‌خوبی اجراشده و از نقاط قوت این مدارس محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین با اشاره به ارتباط مؤثر خانواده با مدرسه و دانش‌آموز در مدارس صدرا، تصریح کرد: در مدارس صدرا این ارتباط دوسویه در طول سال تحصیلی حفظ می‌شود و انتظار می‌رود این روند به سایر مدارس آموزش‌وپرورش نیز تسری یابد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی نیز در این نشست تأمین نیروی انسانی متخصص، متعهد و باانگیزه را اولویت کاری آموزش‌وپرورش عنوان کرد و افزود: از تداوم فعالیت مدارس صدرا، استقبال می‌کنیم.

موسی علی نیا مدیر آموزش‌وپرورش بجنورد هم از تعیین میانگین معدل ۱۷ برای ثبت‌نام در مدارس صدرا خبر داد و افزود: در مدارس صدرا مطابق با فرایند تعیین و تخصیص نیروی انسانی برای مدارس خاص عمل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha