شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آرم جامعه مدرسین

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی معاون فقید این نهاد عالی حوزوی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی را معاون فقید این نهاد عالی حوزوی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

ارتحال خادم قرآن و عترت، عالم خدمتگزار و متعهد، آیت‌الله حاج شیخ محمدرضا آشتیانی موجب تألم وتأثر گردید. ایشان در عمر پر برکت خود در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی و فرهنگی، خدمات ماندگاری را ارائه کردند و سال‌ها در کسوت نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات عمومی و تحقق ارزش‌های انقلابی بودند.

سوابق درخشان مبارزاتی در نهضت اسلامی و دفاع مقدس، فعالیت‌های متنوع و مخلصانه در معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ساده زیستی، مردم‌داری، عمل انقلابی و ولایتمدارانه و همچنین خدمات علمی و قرآنی آن عالم فرهیخته در حوزه و دانشگاه، توشه‌ای ارزشمند برای آن فقید سعید است.

مشارکت و همکاری این عالم برجسته در تولید آثار ارزشمندی از جمله کتاب تفسیر نمونه، پیام امام امیرالمؤمنین (شرح نهج البلاغه) و عرفان اسلامی (شرح صحیفه سجادیه)، نمونه‌ای از توانایی‌های علمی و پژوهشی ایشان است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رحلت این خدمتگزار صدیق اسلام و انقلاب را به حضرت بقیةالله الأعظم -ارواحنا له الفداء-، رهبرمعظم انقلاب -مدظله‌العالی-، مراجع عظام تقلید -دامت‌برکاتهم-، حوزه‌های علمیه، مردم شریف قم و خانواده‌ی محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن عالم مجاهد رحمت و غفران الهی را مسألت می‌نماید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha