دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تأکبد تولیت حرم حضرت عباس (ع) بر توجه بیشتر به جوانان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد صافی خواستار رسیدگی به جوانان و تلاش در جهت ارتقای جنبه فرهنگی آنها شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تولیت حرم مطهر حضرت عباس (ع) در دیدار با هیئتی از مردم منطقه کفل استان بابل عراق خواستار رسیدگی به جوانان، تلاش در جهت ارتقای جنبه فرهنگی آنها، مشارکت دادن آنها در برنامه‌های تعاملی انگیزه بخش برای کار و حمایت مناسب از روحیه خلاقیت آنها با توجه به رده های سنی شد.

وی همچنین با مهم دانستن نقش عشایر و سرشناسان در حفظ اصول و ارزش‌های ملی بر لزوم توجه به جنبه‌های فرهنگی به ویژه آن چه هویت ملی را ارتقا می‌دهد تأکید کرد.

حجت الاسلام صافی در این دیدار در خصوص اهمیت وجود زیارتگاه‌های مذهبی فراوان متعلق به فرزندان ائمه اطهار در منطقه کفل که می‌توانند عاملی برای محور قرار گرفتن امور فرهنگی و مذهبی و توسعه منطقه باشند نکاتی را بیان و خواستار سرمایه گذاری در این زمینه شد.

تولیت حرم مطهر حضرت عباس (ع) در بخشی دیگر از سخنان خود از مردم منطقه کفل خواست تا از ثروت کشاورزی خود پاسداری کرده چرا که بخشی از هویت تاریخی این منطقه است.

وی بر اهمیت حفظ ثروت کشاورزی منطقه کفل به عنوان بخشی از هویت این منطقه تأکید کرد و از آمادگی شرکت صنعت و فناوری نوین کشاورزی «خیرالجود» وابسته به حرم مطهر در جهت کمک رسانی و درمان بیماریهای درختان مزارع این منطقه خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha