دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
گسترش گفتمان اعتدالی و ارزش‌های مدارا با دیگران ضرورت دارد

حوزه/ تولیت حرم حضرت عباس (ع) بر ضرورت گسترش گفتمان اعتدالی و ارزش‌های مدارا با دیگران تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید احمد صافی تولیت شرعی حرم حضرت عباس (ع)، در جریان میزبانی از هیئتی شامل یک گروه نخبه از جوانان عراقی مقیم اروپا بر اهمیت تحکیم روابط بین مردم کشور عراق و تعمیق ارزش دلبستگی به میهن تاکید کرد.

وی ضمن خیرمقدم به اعضای هیئت، بر اهمیت این سفر در تحکیم روابط بین مردم کشور عراق، تعمیق ارزش دلبستگی به میهن و انعکاس تصویری درخشان از عراق در کشورهای دیگری که آنها در آن زندگی می‌کنند تاکید کرد.

حجت الاسلام صافی ضمن اصرار بر لزوم تغییر تصویر کشتار و تخریب که از کشور عراق به دلیل افراط‌گرایی برخی منتقل می‌شود، خاطرنشان کرد: گسترش گفتمان اعتدالی و ارزش‌های مدارا با دیگران ضرورت دارد.

این هیئت پروژه های حرم را که به توسعه و پیشرفت کشور کمک کرده است تحسین کرده و آن را مایه مباهات جامعه عراق در اروپا دانست. همچنین ضمن تشکر از استقبال گرم، خواستار حمایت مستمر از جامعه عراقی و مسلمان مهاجر شد.

شایان ذکر است هیئت مزبور توسط مرکز مستندسازی جنایات افراطی عراق، وابسته به اداره امور فکری و فرهنگی حرم حصرت عباس (ع) برای بازدید از دانشگاه الکفیل نجف وارد این کشور شده بود.

حجت‌الاسلام سید احمد صافی: گسترش گفتمان اعتدالی و مدارا با دیگران ضرورت دارد

حجت‌الاسلام سید احمد صافی: گسترش گفتمان اعتدالی و مدارا با دیگران ضرورت دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha