دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مجتبی نظری

حوزه/ حجت الاسلام نظری گفت: معلمین قرآن را به زبان روز برای دانش آموزان بیان و بزرگ مردان میهن اسلامی از جمله سردار سلیمانی را به آنان بشناسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مجتبی نظری امروز در دوره توانمندسازی فرهنگیان شهرستان ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در خروجی فعالیت های آموزشی، پرورشی و پژوهشی سیستم تعلیم و تربیت، ۳ نشانه از انسان عاقل با عناوین خودشناسی و صیانت از شان و شخصیت خود و دیگران، زمان شناسی و کلام شناسی و آشنا با فن بیان باید نمایان باشد.

وی افزود کرد: در فضای کنونی در برابر فراخوان دشمن با ابزارهای نرم و سخت رسانه ای ؛شما فرهنگیان که در عصر عقلانیت بزرگ شده اید باید پاسخگوی نیازهای علمی تربیتی دانش آموزان باشید.

استاد حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در عصر رسانه و سرعت رشد اطلاعات، باید بسترهای لازم برای رشد مطلوب دانش آموزان آماده و فلسفه فن آوری به همراه تعهد، دین باوری ، اخلاق مداری و عقل مداری با آن توام بیان گردد.

وی با بیان این که قدرت قلم بسیار بالاتر از قدرت گلوله است، عنوان کرد: امروز حقوق بشر در بین مدعیان آن، زیر پا له می شود و معاندین و دشمنان دین و میهن اسلامی ما که برای دشمنی با انقلاب به خط شده اند، نگران اجرای حقوق بشر در ایران هستند!.

حجت الاسلام نظری گفت: معلمین قرآن را به زبان روز برای دانش آموزان بیان و بزرگ مردان میهن اسلامی از جمله سردار سلیمانی را به آنان بشناسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متولیان امر تعلیم و تربیت با جهاد ویژه، دختران و پسران سرزمینمان را در مورد فلسفه ی واقعی حجاب و عفاف توجیه کنند.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • م IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 0
    معلمان خودشان دغدغه اموالشان در صندوق ذخیره فرهنگیان دارند کسی پاسخگو نیست پارسال پنجاه هزار بازنشسته داشتیم پول صندوق فقط از واریزی ها ۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تقسیم بر پنجاه هزار میشه میانگین ۳۶میلیون پول بازنشیته ها فقط و فقط لز واریزی های شاغلین به علاوه سود این پول که یک سال در حساب بانکی میماند تا اینجا صندوق کلر شاقی نکرده و از واریزی شاغلین ،پول بازنشیته ها را داده با سود سالانه همین پول حداقل میشه چهل میلیون شصت تومن هم پول واریزی خود معلم بازنشسته همان سال ،،، سی سال با سود خودش و تااینجا هم صندوق کار شاقی نکزده تا صد میلیون به هر معلم از ان جیب برداشته به ان جیب رفته سود شرکت های صندوق هم حساب نکردم و ارزش افزوده کی قراره پرداخت بشه معلمان بیست سال تورم نبوده هر سال اندازه پول یک موتور سیکلت به حساب صندوق ریختند بیست سال بیست موتور سیکلت ۷سال هم تورم بوده سالی پول یک دوچرخه را ریختند حساب ارزش واریزی های قبل سال نود زیاد بوده چون ریال خیلی ارزش داشته حداقل اندازه دو میلیارد هر معلم در صندوق روز بازنشستگی باید بگیرد نیم میایارد برای خراب کاری هیت امنا کم کنیم و پاداش و حداقل حداقل یک و نیم میلبارد ارزش واریزیهای ریالی در هر دهه فرق داشته
  • م IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 0
    شما که میدانید اگر کسی بدهکار باشد و پول گسی ندهد عین دزدی حساب میشود چرا بعد سی سال پس انداز برای روز بازنشستگی در صندوق ذخیره فرهنگیان، ،درست و حسابی با فرهنگیان تسویع نمیشه چند عاز میدن ارزش افزدده را به قیامت حواله میکنند