یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی

حوزه/ امام جمعه گناوه تصریح کرد: خانواده‌ها نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد در جامعه ایفا می‌کنند و اولین مخاطب چنین جلساتی و همایش‌هایی و شناسایی بلایای خانمان سوز اعتیاد، خانواده‌ها هستند که باید در این زمینه آگاه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه صبح امروز در همایش پیشگیری از اعتیاد با عنوان« درمان اعتیاد ترک مواد نیست» در تالار بهزاد گناوه به مناسبت هفته مبارزه با مصرف مواد مخدر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: بدون تردید مصرف روز افزون مواد مخدر یک مشکل بزرگ قرن حاضر در جوامع بشری است.

امام جمعه گناوه افزود: مواد مخدر باعث ضرر و زیان‌های خانمان سوز اقتصادی و اجتماعی است که امروز دامن گیر بشر شده است.

وی گفت: امروز شکل‌های مختلف و جدید از مواد مخدر وجود دارد و تولیدکنندگان آنها اینگونه تبلیغ می‌کنند که این مواد اعتیاد آور نیستند تا جوانان و نوجوانان را به سوی این گونه مواد بکشانند.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: یکی از عوامل مهم و اصلی مشکلات و اختلافات خانوادگی و جدایی‌ها و طلاق در جامعه اعتیاد و مصرف مواد مخدر است.

وی گفت: باید از تجارب افرادی که در این دام اعتیاد گرفتار شده اما توانسته‌اند خود را از این معضل نجات دهند در مواردی مانند جلسه برای خانواده‌ها و صحبت کردن آنها در مدارس برای دانش آموزان استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد معتاد بیمارند و ما موظفیم به این بیماران کمک کنیم.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: خانواده‌ها نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد در جامعه ایفا می‌کنند و اولین مخاطب چنین جلساتی و همایش‌هایی و شناسایی بلایای خانمان سوز اعتیاد، خانواده‌ها هستند که باید در این زمینه آگاه شوند.

حجت الاسلام رکنی حسینی با تقدیر از برگزار کنندگان این همایش خواستار تداوم این برنامه‌های آموزشی و فرهنگی برای مقابله با بلای خانمان سور اعتیاد و مواد مخدر شد.

در این همایش که با همکاری اداره بهزیستی، خانه روانشناسان، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه برگزار شد، کارشناسان روانشناسی به بیان مطالبی پیرامون موضوع اعتیاد و مبارزه با مصرف مواد مخدر پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha