یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ برگزاری اردوهای تابستانه پژوهشی حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان از برگزاری طرح اردوهای تابستانه پژوهشی در قالب، برگزاری دوره روش تحقیق، کانون‌های علمی و نگارش مقاله در حوزه علمیه خوزستان خبر داد.  

حجت الاسلام میرعلائی راد معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، از برگزاری طرح اردوهای تابستانه پژوهشی در قالب برگزاری دوره روش تحقیق، کانون‌های علمی و نگارش مقاله در حوزه علمیه خوزستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح به ابتکار و حمایت معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه کشور، هدایت و نظارت معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان و به همت مدارس علمیه استان در حال برگزاری است.

وی گفت: این طرح تاکنون در مدارس علمیه امام خمینی(ره) بندر امام خمینی(ره)، امام صادق(ع) اندیمشک، امام محمد باقر(ع) شوش و فاطمیون اهواز برگزار شده و تا نیمه اول شهریور ماه در شانزده مدرسه دیگر از مدارس علمیه استان خوزستان برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، اظهار کرد: دوره تابستانه پژوهشی شامل بخش‌های متنوع و مختلفی از جمله کارگاه روش تحقیق، روش مطالعه، روش نگارش، فن آوری در پژوهش، کانون‌های علمی و مقاله نویسی بوده که مدارس علمیه به مقتضای امکانات و زمانی که در اختیار دارند، حداقل سه روز و حداکثر ۱۰ روز، این اردوی تابستانه پژوهشی را برگزار خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: برآورد اولیه ما این است که حدودا سیصد نفر از طلاب مدارس علمیه خوزستان در این اردوها شرکت کنند.

حجت الاسلام میرعلائی‌راد گفت: در صورتی که طلاب بتوانند هرکدام از این دوره‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند، گواهی پایان دوره متناسب به آنها اعطا خواهد شد و مقاله نگارش یافته در صورت واجد شرایط بودن به عنوان پژوهش درسی نیم سال اول لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha