یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد از استخدام برخی افراد بدون ضابطه و با رابطه‌های سفارشی و قومی برخی مدیران انتقاد کرد و خواستار جذب افراد متخصص و نخبه با ضابطه قانونی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان، با اشاره به فرا رسیدن ولادت امام هادی(ع) اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های دینی و تبلیغی، فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) در جامعه نهادینه شود.

وی با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و برنامه‌های دهه ولایت، گفت: برنامه‌های دهه ولایت باید با محتوا، مردمی، باشکوه و هدفمند برگزار شود تا زمینه‌ساز ترویج سبک زندگی علوی در جامعه شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران، خاطرنشان کرد: آن زمان که آمریکا این حرکت ناجوانمردانه و بیرحمانه را انجام داد، ایران سلاحی برای مقابله نداشت ولی امروز ایران اسلامی به کشوری مقتدر و قدرت برتر در منطقه و جهان تبدیل شده و استکبار جهانی جرأت و اجازه تجاوز به ایران را ندارد.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به سالروز آزادی شهر مهران توسط رزمندگان ایران اسلامی، یادآور شد: غیرت، شجاعت و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، موجب ترس و وحشت دشمنان اسلام و نظام شد.

وی در ادامه از استخدام برخی افراد بدون ضابطه و با رابطه‌های سفارشی و قومی برخی مدیران انتقاد کرد و خواستار جذب افراد متخصص و نخبه با ضابطه قانونی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شد.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر لزوم توجه به رونق تولید و اشتغال در جامعه، اظهار کرد: خواستار حمایت دولت و مسئولان از تولیدکنندگان داخلی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha