پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: استان لرستان از تورم و بیکاری رنج می برد و مردم این استان نیازمند توجه ویژه مسئولان برای حل مشکلات خود هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران باید تمام همت خود را برای حل مشکلات مردم استان بکار گیرند، گفت: استان لرستان از تورم و بیکاری رنج می برد و مردم این استان نیازمند توجه مسئولان برای حل مشکلات خود هستند.

وی با بیان اینکه چهره اقتصادی استان لرستان مخدوش شده است، بیان داشت: جوانان استان از بیکاری رنج می برند و باید برای حل این موضوع اقدامات و فعالیت های اساسی از سوی مسئولان صورت گیرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا کارخانجات و صنایع بزرگ راکد و نیمه تعطیل استان احیا شود، خاطر نشان کرد: علاوه بر احیای کارخانجات و راه اندازی واحدها و صنایع تولیدی در استان، باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های لرستان برای رفع مشکلات مردم این استان به ویژه بیکاری جوانان استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه در سفر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به لرستان، این استان را محور کار و اشتغال قرار دادند، گفت:باید اقدامات اساسی در سطح ملی برای حل مشکلات استان لرستان اتحاذ گردد.

وی در پایان بر تلاش همه جانبه،مستمر و جهادی مسئولان برای حل مشکلات لرستان تأکید کرد و افزود: برای حل بخشی از مشکلات مرم این استان باید همت خالصانه و فعالیت های جهادی و انقلابی صورت گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha