دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضور فرماندار همدان در مسجد حجت بن الحسن(ع)

حوزه / فرماندار همدان با تأکید بر اینکه مردمی بودن و حضور و ارتباط مستمر با مردم از اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: استراتژی دشمنان سیاه نمایی است و تلاش می‌کنند تا کارهایی که انجام می‌شود را مردم نبینند یا آن را غیر مهم تلقی کنند و لذا حضور در بین مردم و بیان دستاوردها می‌تواند این نقشه دشمنان را نقش بر آب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی فرماندار همدان امروز در ادامه برنامه "مسجد محور خدمت است" در جمع نمازگزاران مسجد حجت بن الحسن(ع)، با تأکید بر اینکه مردمی بودن و حضور و ارتباط مستمر با مردم از اولویت‌های دولت سیزدهم است، اظهار داشت: استراتژی دشمنان سیاه نمایی است و تلاش می‌کنند تا کارهایی که انجام می‌شود را مردم نبینند یا آن را غیر مهم تلقی کنند و لذا حضور در بین مردم و بیان دستاوردها می‌تواند این نقشه دشمنان را نقش بر آب کند.

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم در صحنه‌های گوناگون، یادآور شد: علیرغم همه مشکلات، شاهد هستیم که مردم هوشیارانه صف خود را از معترضان جدا کرده‌ و همواره حامی نظام اسلامی بوده و هستند.

فرماندار همدان، با اشاره به اینکه تنش آبی همدان سال گذشته به اوج خود رسید، گفت: پس از این مشکل ۱۴۰۰ میلیارد تومان با پیگیری استاندار همدان و همکاری سایر مدیران برای طرح انتقال آب همدان اعتبار جذب شد و در ادامه با افتتاح تصفیه خانه آب ۱۳۰۰ لیتر آب از تالوار به همدان منتقل شد، که اجرای این طرح در مدت زمانی کمتر از یکسال اتفاقی بی‌نظیر بود.

وی به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان همدان اشاره کرد و یادآور شد: عملیات اجرایی بیمارستان اکباتان با ۳۸۵ میلیارد تومان اعتبار تکمیل شد و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای تجهیز از سفر رییس جمهور اختصاص پیدا کرد و هم اکنون آماده افتتاح است.

مخفی، با بیان اینکه تلاش دولت بر رفع مشکلات مردم است، اظهار کرد: تقاضای مسکن در همدان طی سال‌های گذشته انباشته شده بود که در این راستا ۱۵۰ هکتار از اراضی دولت با دستور استاندار جهت احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی اختصاص یافت و عملیات اجرایی آن نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در مساجد، خاطرنشان کرد: بزرگان و متولیان مساجد زمینه را برای حضور جوانان در مسجد فراهم کنند و اجازه فاصله گرفتن نسل جوان با مسجد را ندهند.

در ادامه اهالی در حضور فرماندار همدان، به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند و مقرر شد تا مسائل مطرح شده توسط دبیرخانه‌ای که به همین منظور در فرمانداری همدان دایر شده، پیگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha