یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسجد محور خدمت همدان

حوزه / فرماندار همدان با بیان اینکه مهم‌ترین توصیه حضرت امام(ره) به مسئولان، توجه به خدمت‌رسانی به مردم و خصوصا اقشار مستضعف بود، گفت: دولت سیزدهم از روز اول حضور خود، شعار "دولت مردمی، ایران قوی" را الگوی خود قرار داد و تلاشش حرکت در این مسیر بوده و هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در ادامه برنامه "مسجد محور خدمت" مسلم مخفی فرماندار همدان با همراهی جمعی از مدیران و کارشناسان شب گذشته در مسجد ابوالفضل(ع) حاضر شد و ضمن گفت‌وگو با مردم، مهم‌ترین مشکلات و مسائل این منطقه را از نزدیک بررسی کرد.

مسلم مخفی در این مراسم، با اشاره به اجرای طرح "مسجد محور خدمت" در همدان، اظهار داشت: در این طرح، یک هفته در مسجد شهر حضور داریم و هفته بعد در مسجد روستا و با حضور در بین اهالی، شنونده درد و دل‌ها و دغدغه‌های مردم هستیم.

وی با تأکید بر نقش مسجد در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، یادآور شد: انقلاب اسلامی و قیام حضرت امام(ره) بر مبنای توحید با اتکا به خداوند و مردم شکل گرفت و امروز نیز باید ادامه دهنده مسیر حضرت امام خمینی(ره) باشیم.

فرماندار همدان، با بیان اینکه مهم‌ترین توصیه حضرت امام(ره) به مسئولان، توجه به خدمت‌رسانی به مردم و خصوصا اقشار مستضعف بود، گفت: دولت سیزدهم از روز اول حضور خود، شعار "دولت مردمی، ایران قوی" را الگوی خود قرار داد و تلاشش حرکت در این مسیر بوده و هست.

وی با تأکید بر اینکه مردمی بودن، حضور و ارتباط مستمر با مردم از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا با سیاه‌نمایی، خدمات و کارهایی که انجام می‌شود را از دید مردم پنهان نگه دارد و یا آن را غیر مهم نشان دهد، بنابراین امروز تلاش برای تحقق جهاد تبیین و بیان دستاوردها نقش مهمی در مأیوس کردن دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان دارد.

گفتنی است پس از گفت‌وگوی اهالی و بیان مشکلات خود با فرماندار همدان، مسلم مخفی از یک واحد تولیدی بازدید و در جریان درخواست‌ها و مشکلات این واحد قرار گرفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha