دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / گردهمایی شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان همدان

حوزه / فرماندار همدان با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد و توسعه روستاها بودیم، گفت: انقلاب اسلامی در عرصه ایجاد زیرساخت‌های روستایی عملکرد خوب و ارزشمندی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی فرماندار همدان عصر امروز در گردهمایی شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان همدان، با تأکید بر اینکه مشورت گرفتن از آموزه‌های دین اسلام است که در قرآن نیز به آن تأکید شده، اظهار داشت: بهره‌گیری از خرد جمعی و در نتیجه تصمیم‌گیری صحیح، اصلی اساسی در حکمرانی اسلامی است.

فرماندار همدان، با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد و توسعه روستاها بودیم، گفت: انقلاب اسلامی در عرصه ایجاد زیرساخت‌های روستایی عملکرد خوب و ارزشمندی داشته است.

وی با بیان اینکه روستا پایه‌ و اساس برای توسعه اقتصادی و عمرانی کشور است، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که دولت سیزدهم نسبت به آن تأکید دارد، توجه به روستاها است که در استان و در شهرستان همدان نیز این مهم در دستور کار قرار دارد.

مخفی، با اشاره به اجرای طرح "مسجد محور خدمت" خاطرنشان کرد: در این طرح، یک هفته در مسجد شهر حضور داریم و هفته بعد در مسجد روستا و در بین اهالی حاضر می‌شویم و شنونده درد و دل‌ها و دغدغه‌های مردم هستیم.

وی با بیان اینکه تلاش بر این است که در تمامی ۱۱۶ روستا شهرستان همدان حاضر شویم و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده و درصدد رفع آن باشیم، اظهار کرد: لازم است تا خدمات ارزشمند دولت و پروژه‌های بزرگ و مهمی که انجام می‌شود به سمع و نظر مردم رسیده شود.

فرماندار همدان، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در روستاهای همدان پرداخت و گفت: آنچه در این بین بسیار مورد تأکید بوده، توجه به فرهنگ و مسائل اجتماعی در روستاها است و لذا معتقدیم شورایی موفق است که به مسائل فرهنگی به درستی توجه داشته باشد.

وی با تقدیر از فعالیت روحانیون مستقر و طرح هجرت در روستاهای همدان، یادآور شد: روستایی در همدان امروز با حضور روحانی مستقری که مسجد آنجا را به یکی از فعال‌ترین مساجد تبدیل کرده، شاهد روستایی به دور از هرگونه آسیب هستیم.

مخفی با تأکید بر اهمیت ترویج امیدآفرینی در جامعه، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال به مسئله وحدت و دوری از ناامیدی در جامعه تأکید داشتند و لذا در این راستا باید با محور وحدت پیش برویم و از سیاه‌نمایی‌ها دوری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha