سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان البرز در پیامی هفته کار و کارگر را به همه کارگران و تولیدکنندگان کشور در همه سطوح تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، نماینده ولی فقیه در استان البرز در پیامی هفته کار و کارگر را به همه کارگران و تولیدکنندگان کشور در همه سطوح تبریک گفت.

متن‌ پیام به‌ این‌ شرح‌ است‌:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام صادق علیه‌السلام فرمودند: "کُلُّ ذِی صَناعَةٍ مُضطَرٌّ إلی ثَلاثِ خِصالٍ یَجتَلِبُ بِهَا المَکسَبَ و هُوَ أن یَکونَ حاذِقا بِعَمَلِهِ مُؤَدِّیا لِلأمانَةِ فِیهِ مُستَمیلاً لِمَن استَعمَلَهُ، هر صنعت‌گری برای سود بردن احتیاج به سه خصلت دارد. به کار خود ماهر باشد، وظیفه‌شناس و امین باشد و خاطر مشتری را جلب کند.

و اکنون که دنیا در ورطه‌ جنگ اقتصادی افتاده است و قدرت‌نمایی کشورها بر پایه‌ی اقتصاد قوی‌تر می‌چرخد، این مجاهده‌ی الهی، جنبه‌ جنگ با شیاطینی‌ست که هدف‌شان، تضعیف کشور اسلامی و هر چه بیشتر وابسته کردن صنعت و کشاورزی، به ابرقدرت‌هایی است که نه‌تنها دلسوز ملت‌های دیگر نیستند، بلکه با تحریم و فشارهای گوناگون درصدد به‌زانو درآوردن آن‌ها در مقابل مستبدین عالم هستند، اما خیال باطل‌شان هیچ‌گاه به ثمر نخواهد نشست که در ایران عزیز ما «کار» موجب عزت و سربلندی در پیشگاه خدا و رسول بزرگوار اوست.

رهبر حکیم انقلاب در نام‌گذاری سال‌های اخیر به‌دقت این امر مهم و حیاتی در کشور را مورد توجه قرار داده‌اند، هم آحاد مردم را به تلاش و کار دعوت نموده و هم مسئولین را به فراهم نمودن زمینه‌ مناسب فعالیت‌های اقتصادی در جهت رشد صنعت و تولید و در نتیجه مهار تورم ایجاد شده در کشور فرا می‌خوانند، که اگر این امور مهم در دستور کار همگان قرار گیرد، شاهد باز شدن گره‌های معیشت مردم خواهیم بود.

کارگران و تولیدکنندگان عزیز کشور، با تکیه‌ بر حول و قوه خدای تعالی، در هر زمینه‌ فعالیت، برای عزت خود و خانواده و جامعه‌ اسلامی کوشش کنید که اجر شما اجر مجاهد در راه خداست.

حسینی همدانی

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج

نه اردیبهشت ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha